۲۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۳۵

فرماندار اردبیل:

آغاز محدودیت‌های سخت‌گیرانه در اردبیل/۸۰ درصد اصناف تعطیل شد

آغاز محدودیت‌های سخت‌گیرانه در اردبیل/۸۰ درصد اصناف تعطیل شد

اردبیل - فرماندار اردبیل به شیوع بالای بیماری کرونا در اردبیل اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط کرونایی موجود محدودیت‌های سخت‌گیرانه‌ای در اردبیل اعمال خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود امامی یگانه ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل به آغاز پر قدرت پیک چهارم کرونا بلافاصله بعد از تعطیلات نوروز در اردبیل اشاره و اظهار کرد: از ۱۹ فروردین ماه محدودیت‌هایی در حوزه فعالیت برخی از مشاغل و اصناف اعمال شده است که در این رابطه شاهد تعطیلی ۸۰ درصدی اصناف و مراکز در اردبیل هستیم.

وی ادامه داد: محدودیت‌های اصناف همزمان با محدودیت‌های ترافیکی در اردبیل آغاز شده است که در این رابطه تعطیلی بازار سنتی و بازارهای سرپوشیده و مجتمع‌های تجاری در شهر در دستور کار ستاد شهرستان مقابله با کرونا است.

فرماندار اردبیل از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در هسته مرکزی اردبیل نیز خبر داد و افزود: بیش از ۴۰ اکیپ برای نظارت بر روند اجرای محدودیت‌های کرونایی در اردبیل فعال شده و در سطح شهر با قبول ماموریت‌هایی در حال نظارت و سرکشی هستند.

به گفته امامی‌یگانه هم‌اکنون به جز گروه‌های یک که شامل تأمین مایحتاج ضروری مردم بوده بقیه مراکز و اصناف از امروز در شهر اردبیل تعطیل هستند و با متخلفانی که قصد سرپیچی از پیروی از دستور ستاد کرونا دارند برخورد می‌شود.

وی همکاری مردم و کسبه را برای موفقیت‌آمیز بودن این محدودیت‌ها با هدف کاهش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا ضروری دانست و افزود: خوشبختانه تا به اکنون همکاری مردم و اصناف و بازاریان قابل قبول و شایسته تحسین بوده است.

فرماندار اردبیل همچنین از ممنوعیت تردد خودروهای با پلاک غیربومی در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: ورود خودرو با پلاک غیر بومی به اردبیل ممنوع بوده اما ترددهای اداری ضروری، امورات قضائی و درمانی با ارائه مدارک و اخذ جواز تردد، بلامانع است.

کد خبر 5185691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha