۲۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۶:۲۹

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

هرگونه تجمع دراستان ممنوع است/۵۶۰۰خودرو در ورودی ها برگشت داده شد

هرگونه تجمع دراستان ممنوع است/۵۶۰۰خودرو در ورودی ها برگشت داده شد

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری هرگونه تجمعی در استان تحت هرعنوانی ممنوع بوده و با برگزار کنندگان برخورد جدی و قانونی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: تمام کسانی که بانی برگزاری یک تجمع می‌شوند، ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا شاکی آنهاست و در این شرایط، تجمعات خطر تلفات جانی ناشی از کرونا را افزایش می‌دهد.

وی بیان داشت: بدون همکاری مردم تلفات جانی ناشی از کرونا زیاد می‌شود.

استاندار با بیان اینکه کنترل ترددها در ورودی شهرهای استان افزایش خواهد یافت، گفت: در ایام تعطیلات پنج هزار و ۶۰۰ خودرو برگشت داده شدند.
وی اظهار داشت: شرایط کرونایی متفاوت شده و با شرایط جدیدی مواجه هستیم و به سمت پیکی حرکت می‌کنیم که در گذشته بالاترین شیوع را داشتیم.

کلانتری تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که در حوزه بهداشت و درمان به لحاظ تعداد بیمارستان‌ها و تخت‌های بیمارستانی داریم، باید تلاش کنیم شرایطی را به وجود بیاوریم که وضعیت کرونایی در استان بحرانی نشود.

وی اظهار داشت: در اوج پیک قبلی تا ۴۶۰ بیمار کرونایی در روز داشتیم و اکنون در این مرحله به ۳۴۰ بیمار رسیده‌ایم و باید در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر، مراجعات، نظارت‌ها، بازرسی‌ها، ورودی‌های شهرها، عزا و عروسی‌ها و افرادی که در قرنطینه هستند با جدیت کنترل شده و از ساده انگاری‌ها و کم توجهی‌ها در مقابله با کرونا پرهیز کنیم.

کلانتری افزود: متأسفانه عده اندکی که رعایت نمی‌کنند، همه زحمات مجموعه را طی ۱۴ ماه گذشته به هدر می‌دهند.

کد خبر 5185831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha