۲۶ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۴۱

مدیرکل میراث فرهنگی زنجان اعلام کرد:

پرداخت ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای گردشگری زنجان

پرداخت ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای گردشگری زنجان

زنجان-مدیرکل میراث فرهنگی زنجان از پرداخت بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان توسط بانک‌های عامل برای جبران خسارت ناشی از کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر ارجمند از پرداخت بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان توسط بانک‌های عامل برای جبران خسارت ناشی از شیوع ویروس کرونا در سال ۹۹ خبر داد و گفت: این تسهیلات در قالب وام‌هایی به تعداد ۵۴۷ طرح با اشتغال یک هزار و ۵۰۰ نفر به واحدهای گردشگری و صنعتگران صنایع‌دستی استان پرداخت شد.

وی اظهار کرد: برای دریافت تسهیلات کرونا در استان ۶۲۳ پرونده تشکیل شد که ۷۶ پرونده مربوط به حوزه گردشگری و ۵۴۷ پرونده مربوط به حوزه صنایع‌دستی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: تاکنون واحدهای گردشگری استان که موفق به دریافت تسهیلات کرونا شده‌اند شامل دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، اقامتگاه بوم گردی، هتل‌ها و مجتمع‌های خدماتی رفاهی و بین‌راهی است.

ارجمند تاکید کرد: شناسایی، آموزش، پرداخت تسهیلات و حمایت از فعالان حوزه صنایع‌دستی و تاسیسات گردشگری شهرستان‌ها باهدف رونق تولیدات این حوزه و اشتغال‌زایی دراهم برنامه‌های این اداره است.

وی گفت: با وجود شرایط سخت کرونایی، توسعه کارگاه‌های صنایع‌دستی، توسعه تاسیسات گردشگری و افزایش صدور مجوز صنایع‌دستی و دفاتر خدمات مسافرتی و بوگردی‌ها در سال جهش تولید موردتوجه قرار گرفت.

کد خبر 5189749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha