۲۶ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۰۸

معاون سازمان صمت استان سمنان:

طرح تشدید نظارت بر بازار استان سمنان آغاز شد

طرح تشدید نظارت بر بازار استان سمنان آغاز شد

سمنان- معاون نظارت ، بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت سمنان گفت: طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان در استان، با همکاری اصناف آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یحیایی در جمع خبرنگاران به میزبانی صمت سمنان همزمان با صبح پنجشنبه درباره طرح نظارت بر بازار، بیان کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما و میوه طرح نظارت و بازرسی بازار ویژه ماه مبارک رمضان در استان اجرا خواهد شد.

وی اظهار داشت: با هدف تنظیم بازار اقلام اساسی و مصرفی خانوار در ماه مبارک رمضان، حفظ آرامش بازار در این ماه مبارک و توجه به رفاه هموطنان به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه طرح ویژه نظارت بر بازار همزمان با سراسر کشور از روز اول ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان ماه مبارک ادامه می‌یابد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت استان سمنان تصریح کرد: این طرح تشدید بمنظور جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت‌ها و بروز تخلفات احتمالی انجام و افزایش گشت‌های بازرسی واحدهای صنفی و غیر صنفی مورد نظر به ویژه شیرینی فروشی‌ها، تالارها و رستوران‌ها، سوپر مارکت ها و میوه و تره بار در اولویت نظارت خواهد بود.

یحیایی اضافه کرد: بازرسان و کارشناسان نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها و ناظران افتخاری به صورت مستمر و روزانه گروه‌های کالایی پرمصرف در ماه مبارک رمضان را به طور ویژه مورد پایش قرار خواهند داد.

وی بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ نامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب و غیره را به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

کد خبر 5189777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha