۳۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۳۰

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:

۱۰۰ مرکز نیکوکاری محله استان سمنان در ماه رمضان فعالیت دارند

 ۱۰۰ مرکز نیکوکاری محله استان سمنان در ماه رمضان فعالیت دارند

سمنان- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ۱۰۰ مرکز نیکوکاری محله محور در سطح استان طی ماه مبارک رمضان در اجرای طرح‌ها و پویش‌های خیریه و کمک به نیازمندان همکاری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مسعودیان راد در جمع خبرنگاران به صورت مجازی و همزمان با پیش از ظهر دوشنبه به میزبانی کمیته امداد سمنان، یکصد مرکز نیکوکاری در سطح استان در اجرای رزمایش ایران همدل، اطعام مهدوی همراهی دارند، تاکید کرد: مراکز نیکوکاری محله در ماه مبارک رمضان برای خدمت‌رسانی به نیازمندان آمادگی دارند.

وی با اشاره به محله محور بودن این مراکز، ابراز داشت: همراهی در طرح‌هایی مانند اطعام مهدوی و توزیع ۳۱۳ هزار پرس غذای گرم و ۳۱ هزار بسته حمایتی در ماه مبارک رمضان در زمره رسالت‌های این گروه‌ها و مراکز است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه تأمین سبد معیشت نیازمندان و اطعام و افطاری در ماه مبارک رمضان در قالب رزمایش ایران همدل موسوم به اطعام مهدوی، یکی از محورهای فعالیت این مراکز است، بیان کرد: تهیه و توزیع افطاری ساده بین نیازمندان محله و دریافت حداکثری زکات فطریه و کفارات از دیگر محورهای فعالیت‌های این گروه‌ها است.

مسعودیان راد با بیان اینکه برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان گفت: کد دستوری #۰۲۳*۸۸۷۷* تلفن همراه و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۳۷۳۰۶ برای دریافت کمک‌های نقدی و همدلی مردم در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: همه مردم نیک اندیش استان با هر میزان استطاعت مالی که دارند می‌توانند در این طرح‌ها همراه نیازمندان باشند.

کد خبر 5192737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha