۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۵۱

رئیس شورای استان زنجان:

نظارت بر انتخابات و عملکرد تعاونی‌ها باید در زنجان تشدید شود

نظارت بر انتخابات و عملکرد تعاونی‌ها  باید در زنجان تشدید شود

زنجان-رئیس شورای استان زنجان با بیان اینکه باید نظارت بر انتخابات و عملکرد تعاونی‌ها تشدید شود، گفت: سوء مدیریت‌ها در مجامع و انتخابات آن علت اصلی تضعیف تعاونی‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال محمدی ظهر چهارشنبه در دیدار با اعضای تعاونی‌ها با بیان اینکه تعاونی‌ها در اقتصاد کشور نقش بسیار بسزایی دارند، گفت: تعاونی‌ها در روزهای دشوار اقتصادی بهترین محل برای توزیع اقلام هستند.

وی اظهار کرد: اگر فروشندگی تعاونی‌ها قدرتمند باشد در شرایط فعلی می‌توان توزیع اقلام غذایی و نهاده‌های دامی را با اعتماد به آنها سپرد ولی باید مدیریت لازم را مد نظر قرار دهند.

رئیس شورای استان زنجان با بیان اینکه باید نظارت بر انتخابات و عملکرد تعاونی‌ها تشدید شود، گفت: سوء مدیریت‌ها در مجامع و انتخابات آن علت اصلی تضعیف تعاونی‌ها است.

محمدی به بلا تکلیفی برخی از تعاونی‌ها در استان زنجان اشاره کرد و افزود: بسیاری از ساختمان‌های بلا استفاده تعاونی‌ها موانع ترافیکی ایجاد کردند و مانع اجرای طرح‌های هادی هستند.

در ادامه این جلسه نایب رئیس شورای استان زنجان نیز بر لزوم تقویت مجامع و هیات مدیرهای تعاونی‌های روستایی تاکید کرد و گفت: شوراها امادگی همکاری در این راستا را دارند.

فرامرز لو ابراز داشت: وظیفه اداره کل تعاون نظارت، هدایت و حمایت از تعاونی‌های روستایی است اما متاسفانه دخالت را جایگزین آن کرده است.‌

کد خبر 5194546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha