۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۲۸

معاون دادگستری خراسان‌جنوبی:

تبلیغات زودهنگام برخی نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی

تبلیغات زودهنگام برخی نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی

بیرجند- معاون دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به تشکیل شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان گفت: متأسفانه برخی از افراد اقدام به تبلیغات زود هنگام در فضای مجازی کرده اند.

حجت‌الاسلام یدالله وحدانی‌نیا در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهارکرد: برعکس برخی از استان‌های کشور که ممکن است موضوع انتخابات با حاشیه‌هایی همراه باشد در خراسان‌جنوبی به واسطه اعتقاد و باورهای مردم حضور و مشارکت در انتخابات همواره وجود داشته است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در انتخابات سال جاری نیز هر چند مردم از مسائل اقتصادی گلایه‌هایی دارند ولی تمام تلاش و همت ما این است که بتوانند هوشمندانه با حضور حدأکثری خود مشارکت بالایی را رقم بزنند.

وحدانی نیا با اشاره به اینکه فضای انتخاباتی خراسان‌جنوبی از طریق اعضای ستاد پیشگیری از وقوع جرم انتخابات مورد رصد قرار می‌گیرد، ادامه‌داد: متأسفانه در شرایطی که هنوز اسامی تأیید صلاحیت شده‌ها اعلام نشده برخی از افراد اقدام به تبلیغات در فضای مجازی می‌کنند که این مهم توسط پلیس فتای استان پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به تدوین منشور اخلاقی انتخابات در خراسان‌جنوبی گفت: نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آن‌ها باید مسائل اخلاقی و قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند تا دچار حاشیه‌سازی در انتخابات شورای شهر و روستا و حتی ریاست جمهوری در استان نشویم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌جنوبی با اشاره به تشکیل شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در خراسان‌جنوبی اظهارکرد: وقتی که مسائل اخلاقی و قانونی مد نظر باشد حتی در صورت رد صلاحیت یک فرد، او رسیدگی به حقوق خود را از مسیر قانونی طی خواهد کرد.

وحدانی‌نیا بیان‌کرد: ما موضوعی را در انتخابات گذشته نیز داشتیم که از افراد درخواست عضویت در کانال‌های تبلیغاتی کاندیداها در ازای پرداخت مبلغی را می‌کردند که این موضوعی یک کلاهبرداری بود و امیدواریم در انتخابات جاری مردم فریب این کلاهبرداری‌ها را نخورند.

کد خبر 5199621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha