۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۲۴

فرمانده بسیج معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد؛

مرمت ۹۲ باب از منازل خانواده های ایثارگران و محرومان در سال ۱۳۹۹

مرمت ۹۲ باب از منازل خانواده های ایثارگران و محرومان در سال ۱۳۹۹

فرمانده بسیج حوزه شهرسازی و فنی و عمرانی شهرداری تهران، از مرمت و بازسازی ۹۲ باب از مسکونی خانواده های کمتر برخوردار در مناطق محروم شهر تهران با اولویت خانواده های شهدا و ایثارگران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نیما نیازمند در تشریح دستاوردهای قرارگاه جهادی حوزه شهرسازی و فنی و عمرانی شهرداری تهران طی سال ۱۳۹۹ و نیز تشریح برنامه های این قرارگاه در سال جاری گفت: طی سال گذشته ۹۲ باب از منازل مسکونی خانواده های شهدا، ایثارگران و محرومان در مناطق کمتر برخوردار شهر تهران مورد اجرای فعالیت هایی از قبیل تعمیر سرویس بهداشتی و حمام، رنگ آمیزی و نقاشی، لوله کشی، برق کشی و عایق کاری سقف قرار گرفته و به این ترتیب مشکلات این واحدهای مسکونی با حمایت های مالی معاونت فنی و عمرانی، معاونت شهرسازی و معماری و سازمان نوسازی شهر تهران و با همکاری گروه های جهادی سازمان بسیج شهرداری تهران برطرف شده است.

وی با بیان اینکه امسال مرمت ۱۱۰ واحد مسکونی دیگر در دستورکار جهادگران این سازمان قرار دارد، از آغاز برنامه اجرایی فوق از نیمه ماه مبارک رمضان خبر داد و عنوان کرد: امیدوارم کار مرمت این واحدها تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

فرمانده بسیج حوزه شهرسازی و فنی و عمرانی افزود: شناسایی منازل مذکور از طریق فراخوان به مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران صورت پذیرفته است. ضمناً تلاش خواهد شد همزمان با مرمت منازل محرومان، بهسازی ساختمان ها و بناهای عام المنفعه همچون یتیم خانه های تهران نیز با همت و تلاش گروه های جهادی و ظرفیت های شهرداری تهران انجام شود.

کد خبر 5200141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha