۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۲۷

فرمانده سپاه نکا:

شهدای خان طومان جلوه‌هایی از ایثار و شهادت را به ثبت رساندند

شهدای خان طومان جلوه‌هایی از ایثار و شهادت را به ثبت رساندند

نکا- فرمانده سپاه ناحیه نکا گفت: یاد و نام خان طومان با گذشت، ایثار، فداکاری و دلاور مردی مدافعان حرم مازندران عجین شده که بار دیگر جلوه‌های ایثار و شهادت دفاع مقدس را در تاریخ تکرار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید رضا شعبانی بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که با محوریت سالگرد شهدای خان طومان برگزار شد، با اشاره به اینکه خط سرخ شهادت از پیروزی انقلاب تا کنون همچنان ادامه دارد بیان کرد: شهدای مدافع پایه‌های محکم عزت و سربلندی میهن اسلامی هستند که این کشور را در مقابل حربه‌های دشمن بیمه می‌کنند.

وی افزود: یاد و نام خان طومان با گذشت، ایثار، فداکاری و دلاور مردی مدافعان حرم مازندران عجین شده که بار دیگر جلوه‌های ایثار و شهادت دفاع مقدس را در تاریخ تکرار و به ثبت رساندند.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه نکا مراسم یادواره شهدای خان طومان درسطح استان در حال برگزاری است که نکا در آخرین روز از هفته مقاومت با برگزاری یادواره شهدای خان طومان بالاخص شهدای مدافع شهرستان نکا با سخنرانی نماینده ولی فقیه در مازندران میزبان خانواده‌های شهدا و مهمان‌های شهدایی است.

شعبانی در ادامه هدف از برگزاری این نشست‌ها را تبیین، تبلیغ، ترویج و اشاعه فرهنگ شهادت در بین آحاد جامعه برشمرد که با بیداری و روشنگری سعی در بیدار کردن خاموشی‌ها دارند چرا که آنچه سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد همین منبرها، نشست‌های روشنگری و بصیرتی بود.

این مسئول اضافه کرد: امروز که دشمن از هر ترفند و حربه‌ای برای آسیب به نظام و انقلاب استفاده می‌کند باید مردم را از اتفاقات و تدابیری که دشمنان در این راه اندیشیدند، آگاه و بیدار کنیم چرا که اصل نظام نباید تحت هیچ شرایطی زیر سوال رود.

فرمانده سپاه ناحیه نکا از انتخابات به عنوان اصل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی یاد کرد که همه افراد جامعه از هر قشری باید طبق وظیفه ذاتی که به آنها محول شده با انتخاب فرد اصلح آینده کشور را رقم زنند.

کد خبر 5205133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha