۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۳:۳۲

مدیرعامل البرز شرقی:

پیکر دیگر معدن‌چی‌ طزره یافت شد/ رخت عزا بر تن خانواده البرز شرقی

پیکر دیگر معدن‌چی‌ طزره یافت شد/ رخت عزا بر تن خانواده البرز شرقی

دامغان- مدیرعامل البر شرقی شاهرود گفت: پس از جستجوی پنج روزه در معدن ریزش کرده طزره متاسفانه پیکر دومین معدن چی نیز دقایقی قبل از زیر آوار پیدا شد.

منصور شریف در گفتگو با خبرنگار مهر، از یافتن پیکر دومین معدنچی گرفتار در معدن زغالسنگ طزره به دلیل ریزش بخشی از کارگاه یکی از تونل این معدن خبر داد و بیان کرد: پیکر سید اصغر افضلی دیگر کارگر گرفتار در زیر آوار لحظاتی پیش پیدا شد.

وی با بیان اینکه ساعاتی قبل نیز پیکر بی‌جان میلاد روشنایی معدن چی ۳۰ ساله نیز پیدا شده بود، تاکید کرد: این دو کارگر از ظهر شنبه به دلیل ریش بخشی از معدن در زیر آوار محبوس شدند.

مدیرعامل البرز شرقی بیان کرد: حادثه معدن زغال‌سنگ در حدود ساعت ١٢ ظهر روز شنبه ١١ اردیبهشت ماه در تونل شماره ٤٢ معدن طزره در کارگاه استخراج k ١٣ پیشرو، هنگام استخراج رخ داده بود.

خبرگزاری مهر استان سمنان ضایعه درگذشت این دو کارگر شریف معدن البرز شرقی را تسلیت عرض می‌کند و برای بازماندگان صبر از خدای منان مسئلت دارد.

کد خبر 5205948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی بابایی IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      0 0
      از افق انتهای راه دیده شد و دیگر آن بدن ها خسته نمیشوند و دیگر نفس کشیدن برایشان سخت نیست. آنها رهایی یافتند. مطمئنم همه با بنده موافقند که این عزیزان زحمتکش شهید شدند. ایکاش مسوولین هم در این زمینه اقدام لازم را انجام دهند. و آنها را شهید اعلام کنند. رحمت الهی شامل حالشان شود. بابایی