۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۴۱

در برنامه رادیویی سیم و زر

کتاب «دیده‌بان شهر» نقد و بررسی می‌شود

کتاب «دیده‌بان شهر» نقد و بررسی می‌شود

برنامه «سیم و زر» رادیو فرهنگ در تازه‌ترین قسمت خود در گفت‌وگو با محمد میلانی کتاب «دیده‌بان شهر» را بررسی می‌کند. این برنامه ساعت ۱۲ امروز دوشنبه۲۰ اردیبهشت پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه «سیم و زر» رادیو فرهنگ در تازه‌ترین قسمت خود به بررسی کتاب «دیده‌بان شهر: مجموعه مقالاتی در باب اجتماع» اثر محمد میلانی می‌پردازد. در این برنامه که از ساعت ۱۲ امروز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ پخش می‌شود، محمد میلانی پاسخگوی سوالات محمد آسیابانی کارشناس این هفته برنامه سیم و زر است.

نشر بایا کتاب «دیده‌بان شهر: مجموعه مقالاتی در باب اجتماع» اثر محمد میلانی را در روزهای منتهی به پایان سال ۱۳۹۹ را با شمارگان ۵۰۰ نسخه، ۲۰۸ صفحه و بهای ۵۰ هزار تومان منتشر کرد. کتاب شامل چهار فصل به ترتیب با این عناوین است: «زنان در مصاف چالش‌های اجتماعی»، «مصائب اجتماعی کودکان»، «جست‌وجوی ردپای اعتباد در جامعه» و «آسیب شناسی معضلاتی چند از نظام اجتماعی».

میلانی، مترجم، روزنامه‌نگار و پژوهشگر حوزه فلسفه، دانش‌آموخته رشته‌های فلسفه غرب و فلسفه دین است. از میان ترجمه‌های منتشر شده او می‌توان به «بودریار و هزاره» نوشته کریستوفر هروکس، «جنگ خلیج رخ نداده است» و «کلید واژه» هر دو اثر از ژان بودریار، سرویراستاری مجموعه مقالات ریچارد سوئدبرگ درباب اقتصاد و سیاست با همکاری شخص نویسنده، مجموعه مقالات «ویتگنشتاین متفکر زبان و زمان» و… اشاره کرد. میلانی همچنین دبیر مجموعه کتاب‌های «نقدهای بهنگام» شامل ترجمه متون مختلف در روش‌ها و رویکردهای نقد و همچنین مجموعه «فکر و ذکر ایرانی» در نشر وراست.

برنامه «سیم و زر» با تهیه کنندگی فریده گودرزی و گویندگی فاطمه اسحاق تبار ساعت ۱۲ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

کد خبر 5208599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha