۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۷:۳۱

فرماندار ویژه کاشان خبر داد؛

جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به کاشان در ایام عید فطر

جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به کاشان در ایام عید فطر

کاشان - فرماندار ویژه کاشان از کنترل مبادی ورودی و خروجی کاشان و جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی در ایام عید فطر تا آخرین ساعات شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر علی اکبر مرتضایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع ویروس کرونا و وضعیت کرونایی قرمز در کاشان اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا هرگونه سفر بین شهری و استانی در سراسر ایران تا ۲۵ اردیبهشت ممنوع است و بر این اساس ورود خودروهای غیربومی به کاشان در این مدت ممنوع است.

وی با بیان این مبادی ورودی و خروجی کاشان در این مدت کنترل می‌شود، ابراز داشت: سه تیم ایست و بازرسی در سه مدخل اصلی ورودی به کاشان مستقر شده‌اند تا از ورود خودروهای غیربومی جلوگیری کنند.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به اینکه کاشان از شمال استان اصفهان دروازه ورودی به استان است، تصریح کرد: کاشان از ورود خودروها از شمال به داخل استان اصفهان جلوگیری می‌کند و امیدواریم فرمانداری‌های شاهین شهر و نطنز با کنترل خروجی‌های خود اجازه ورود خودروها به کاشان را ندهند.

ورود خودروهای غیربومی به قمصر و نیاسر ممنوع است

مرتضایی یکی از مهمترین موضوعات موجود را در مورد ایام گلاب گیری در سطح منطقه کاشان دانست و خاطرنشان کرد: تا ۲۵ اردیبهشت اجازه ورود هیچ خودرو غیربومی را به دو شهر نیاسر و برزک نمی‌دهیم و راه‌های ورودی به این دو شهر نیز کنترل می‌شود.

وی با اشاره به وجود اتباع در کاشان افزود: با توجه به اینکه در ایام گلابگیری تعداد کارگران اتباع نیز افزایش پیدا می‌کند مقرر شد کارگران اتباع که مشغول گل چینی هستند در ایام گلچینی در همان منطقه بیتوته کنند.

عدم صدور برگه مجوز تردد تا ۲۵ اردیبهشت در فرمانداری کاشان

فرماندار ویژه کاشان با بیان اینکه در مدت زمان اعمال محدودیت‌ها طی روزهای آینده خودروهای متخلف از طرف نیروی انتظامی اعمال قانون می‌شود، گفت: تا شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه هیچ گونه برگ مجوز ترددی هم برای متقاضیان در فرمانداری کاشان صادر نخواهد شد.

کد خبر 5210329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      0 0
      ما دلمون خوش هست یه نیاسر زیبا رو داریم در اطراف کاشان کویری که بریم در باغات نیاسر و آبشار بسیار زیبای نیاسر و آتشکده معروف نیاسر و باغ تاریخی تالار نیاسر و غار تاریخی ویس نیاسرو سرچشمه تالار نیاسرو گلستان های زیبا رو ببینیم .