۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۵۰

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه خبر داد؛

افزایش ۳۵درصدی نرخ کرایه تاکسی اتوبوس و تاکسی ‌تلفنی‌های کرمانشاه

افزایش ۳۵درصدی نرخ کرایه تاکسی اتوبوس و تاکسی ‌تلفنی‌های کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه از افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی اتوبوس و تاکسی ‌تلفنی‌های کرمانشاه خبر داد.

غلامرضا شهبازی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش میانگین ۳۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در شهر کرمانشاه اظهار کرد: لایحه افزایش نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و آژانس‌های تاکسی تلفنی زیر پوشش سازمان حمل و نقل مسافر این شهر نسبتاً بر اساس میزان تورم و کارشناسی شده تدوین شد.

وی با بیان اینکه نرخ‌های کرایه پس از تصویب شورای اسلامی شهر و تأیید فرمانداری کرمانشاه لازم‌الاجرا است، افزود: نرخ‌های جدید کرایه تاکسی، اتوبوس و آژانس‌های تاکسی تلفنی از امروز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه اعمال می‌شود و رانندگان ملزم به رعایت نرخ‌های اعلام شده از سوی این سازمان هستند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه گفت: برای آگاهی شهروندان و رانندگان از افزایش نرخ کرایه مصوب در مسیرهای مختلف تا قبل از تهیه و چاپ برچسب نرخ کرایه، کپی نرخ نامه در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد که به محض آماده شدن، برچسب‌ها بر روی شیشه جلو تاکسی‌ها و داخل اتوبوس‌ها در معرض دید شهروندان نصب می‌شود.

شهبازی با بیان اینکه تلفن گویای شبانه‌روزی ۱۳۳ سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه همواره آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات همشهریان کرمانشاهی است، تصریح کرد: رانندگان حمل و نقل عمومی درون شهری همواره در خدمات‌رسانی به مردم شهر کرمانشاه پیشرو بودند.

کد خبر 5215868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha