۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۴۴

معاون سیاسی سپاه:

رئیس جمهور آینده رویکرد عدالت‌گرایی و مبارزه با فساد داشته باشد

رئیس جمهور آینده رویکرد عدالت‌گرایی و مبارزه با فساد داشته باشد

کرج - معاون سیاسی سپاه گفت: رئیس جمهور آینده باید رویکرد عدالت‌گرایی و مبارزه با فساد داشته باشد و از تجمل‌گرایی دوری می‌کند.

سردار یدالله جوانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ورود سپاه در انتخابات ورود امیدآفرینی، مشارکت‌آفرینی و تبیین ملاک‌ها و معیارهاست.

وی بیان کرد: اگر با تبیین و روشنگری درست امید در جامعه ایجاد شود و مردم متوجه شوند با مشارکت حداکثری و رأی درست در زندگی و کشورشان تحول ایجاد می‌شود، قطعاً مشارکت افزایش می‌یابد.

معاون سیاسی سپاه تصریح کرد: نامزدهای انتخابات باید برنامه‌های خود را شفاف به مردم ارائه دهند و این امر بسیار در حضور حداکثری مردم تأثیرگذار است.

سپاه به دنبال خنثی کردن نقشه‌های دشمن است

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران به دنبال این است که نقشه‌های دشمن و یأس‌آفرینی دشمن را خنثی کند، اظهار کرد: در حال حاضر در کشور ما برخی از دستاوردهای انقلاب به گونه دیگری تفسیر می‌شود و حرف‌ها و تحلیل‌های نادرست با هدف اعتمادسوزی و ناامیدی مردم ارائه می‌شود.

جوانی با بیان اینکه باید در این مسئله روشنگری صورت بگیرد، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی یک کشور قوی و مقتدر است و نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه امنیت ایجاد کرده، در حالی که دشمن با تحلیل‌های غلط جمهوری اسلامی را متهم به عامل ناامنی و هرج و مرج در منطقه می‌داند.

وی با بیان اینکه مردم در این سال‌ها همواره با از خودگذشتگی از کشور دفاع کردند تا استقلال کشور حفظ شود، خاطرنشان کرد: مردم فشارهای زیادی را تحمل کردند و شایسته مسئولان ساده‌زیست و همراه هستند و این درست نیست مسئولی زندگی متفاوت از مردم داشته باشد.

با مسئولی که ثروت‌اندوزی نامشروع دارد باید برخورد شود

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه اگر مسئولی از راه نادرست ثروت‌اندوزی کند، غیرشرعی است و باید با او برخورد شود، گفت: اگر مال او حلال است، مسئول جمهوری اسلامی باید از زندگی اشرافی و تجمل‌گرایی پرهیز کند.

وی متذکر شد: رئیس جمهور آینده باید رویکرد عدالت‌گرایی و مبارزه با فساد داشته باشد و از تجمل‌گرایی دوری می‌کند.

کد خبر 5223645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha