۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۵۸

دادستان اردبیل:

ممنوعیت راه‌اندازی کارناوال‌های انتخاباتی در اردبیل

ممنوعیت راه‌اندازی کارناوال‌های انتخاباتی در اردبیل

اردبیل-دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بر لزوم رعایت شیوه نامه بهداشتی در ستادهای انتخابات در اردبیل تاکید کرد و گفت: با ناقضان این مهم به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدالله طباطبایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغی در ستادهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردبیل تاکید و اظهار کرد: برای جلوگیری از شیوع حداکثری بیماری کرونا که هنوز خطر آن در منطقه به طور جدی احساس می‌شود، هر گونه فعالیت ستادهای انتخابات زیر ذره‌بین دادستانی اردبیل است.

وی با اشاره به اینکه تأمین سلامت عمومی در انتخابات پیش رو اصلی‌ترین رویکرد دستگاه قضائی است، افزود: نظارت بر تخلفات انتخاباتی در کنار تخلفات بهداشتی در دستور کار دادستانی اردبیل است چرا که بر سر سلامت و امنیت مردم با هیچ کسی تعارف نداریم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تصریح کرد: هر گونه بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی و نقض شیوه‌نامه‌های ابلاغی به منزله تهدید جدی سلامت عمومی بوده و اصلی‌ترین راه پیشگیری از این موضوع نظارت کامل بر تجمعات و گردهمایی‌های ستادهای انتخابات داوطلبان است.

طباطبایی از ممنوعیت ایجاد کارناوال‌های تبلیغاتی در اردبیل خبر داد و افزود: در صورت مشاهده هر گونه تجمعات یا کاروان‌های شادی در سطح شهر یا در مقابل ستادهای انتخاباتی داوطلبان ریاست جمهوری یا شوراهای اسلامی شهر با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

وی به حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تاکید و اظهار کرد: این یک مسئله شرعی بوده و امیدواریم مردم ما با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در موعد مقرر در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و بار دیگر غرور ملی را به نمایش بگذارند.

کد خبر 5224122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha