۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۰۸

رئیس دانشگاه خوارزمی خواستار شد:

مشارکت روسای دانشکده ها در تهییج دانشجویان برای حضور در انتخابات

مشارکت روسای دانشکده ها در تهییج دانشجویان برای حضور در انتخابات

رئیس دانشگاه خوارزمی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری خواستار مشارکت مسئولین دانشکده‌ها در تهییج دانشجویان برای حضور حداکثری در انتخابات شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه خوارزمی، نشست شورای معاونین و رؤسای دانشکده‌های دانشگاه خوارزمی با حضور رئیس دانشگاه، معاونین و مدیران ستادی و رؤسای دانشکده‌ها برگزار شد.

عزیزالله حبیبی گفت: برگزاری این نشست مبدا ورود به فعالیت‌های کاری و آغاز حرکت‌ها و برنامه‌های جدید است و باید جدی تر و فعال‌تر از گذشته به برنامه ریزی و حضور در حوزه‌های کاری بپردازیم.

وی با اشاره به مسائل بازگشایی و حضور دانشجویان و پاسخ به مطالبات به حق و به روز آنان از جمله حق استفاده از کلاس، خوابگاه و نرم افزارها و… خواستار فعالیت تمام قد دانشکده‌ها برای مرتفع نمودن این مطالبات شد.

رئیس دانشگاه خوارزمی همچنین به اجرای مصوبه هیأت مدیران و بازطراحی تشکیلات دانشگاه و استقرار فعالیت‌های آموزشی در تهران و استفاده از ظرفیت‌ها بر اساس پیشنهادات و نیازهای موجود و اجرای برنامه راهبردی پرداخت و افزود؛ موضوعاتی مثل ارتقا دانشگاه و تغییر فرهنگ کاری بر اساس شاخص‌های نظام و تعریف مأموریت گرایی دانشکده‌ها، و تأمین به موقع بودجه موجب تسهیل در در انجام مأموریت‌ها می‌شود.

وی همچنین بر ارتباط با دستگاه‌های مرتبط با فعالیت‌های کاری هر بخش و انعقاد تفاهم نامه تاکید کرد.

حبیبی در بخش دیگری فعال شدن بخش خیرین و دانش آموختگان و حضور جدی تر اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی و حضور تمام وقت مدیران در محل کار و پاسخگویی حضوری به نیازهای دانشجویان را ضروری دانست.

در پایان رئیس دانشگاه خوارزمی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و مشارکت مسئولین دانشکده‌ها در تهییج دانشجویان برای حضور حداکثری در انتخابات تصریح کرد: امیدوارم سال ۱۴۰۰ دانشگاه بتواند به برنامه عملیاتی تعریف شده و موفقیت روز افزون دست یابد.

کد خبر 5225414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha