۱۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۵۹

امام‌ جمعه ایلام:

مشارکت در انتخابات باعث مایوس شدن دشمنان می شود

مشارکت در انتخابات باعث مایوس شدن دشمنان می شود

ایلام-امام‌ جمعه ایلام با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات باعث مایوس شدن دشمنان می شود، گفت: ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد بار دیگر اقتدار ملی را نشان می دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی به مردم ایران عزت و هویت ایرانی اسلامی داد و جایگاه لگدمال شده ایران را به آن بازگرداند.

وی گفت: عزتمندی کنونی جمهوری اسلامی مرهون اندیشه‌های بلند امام خمینی (ره) و خون شهدا است و امروز مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب صالح‌ترین فرد برای مدیریت دولت، عزت ایران اسلامی را بیشتر خواهد کرد.

کریمی تبار اضافه کرد: امام راحل ما را از ذلت بندگی آمریکا به این عزتی نشاند که امروز آمریکایی‌ها در برابر موشک‌های نقطه زن جمهوری اسلامی در پایگاه نظامی عین الاسد جرات مقابله و پاسخگویی را نداشتند.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات باعث مایوس شدن دشمنان می‌شود، گفت: ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد بار دیگر اقتدار ملی را نشان می‌دهند.

کریمی تبار تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در مقبولیت نظام و انقلاب تأثیرگذار بوده و دارای آثار و برکات زیادی است، از جمله آن تأمین کننده بودن امنیت پایدار نظام جمهوری اسلامی است.

وی گفت: با وقوع انقلاب اسلامی کشور در عرصه‌های علمی، نانو، نظامی، دفاعی و حوزه‌های دیگر به رشد چشمگیر در سطح بین المللی رسید به گونه‌ای که کشورهای جبهه مقاومت با تاسی از انقلاب اسلامی به دستاوردهای نظامی در برابر متجاوزان دست یافتند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه برخی با وجود تکیه بر مسند شهدا، به دنبال کارشکنی و بدبین کردن مردم نسبت به انتخابات هستند، تصریح کرد: خواست دشمنان نظام و انقلاب این است که مردم در پای صندوق آرا حاضر نباشند.

کد خبر 5227753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha