۱۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۲۸

فرمانده پیشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء:

کشور نیازمند یک جراحی بزرگ اقتصادی است

کشور نیازمند یک جراحی بزرگ اقتصادی است

قزوین - فرمانده پیشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء گفت: کشور نیازمند یک عمل جراحی بزرگ در اقتصاد و حرکت از سوی اقتصاد غرب محور به سمت اقتصاد عدالت محور است .

به گزارش خبرنگار مهر سعید محمد شب گذشته در جمع مردم آبیک و حامیان آیت الله رئیسی با اشاره به مشکلات کشور اظهار کرد: مشکل اصلی کشور سو مدیریت است و نباید منابع مالی و پولی را بهانه‌ای برای این سو دانست.

وی با بیان اینکه راهکارهای حل مشکلات کشور کم نیست عنوان کرد: ارجاع دادن مشکلات کشور به تحریم آدرس دادن غلط است و با وضعیت امروز کشور حتی در صورت رفع تحریم نیز شاهد پایان مشکلات و رفع معضلات مردم نخواهیم بود.

فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیا افزود: امروز علی رغم وجود ظرفیت‌های متنوع در کشور، نقدینگی به یک تهدید برای زندگی مردم تبدیل شده است در صورتی که می‌توان با یک مدیریت مناسبت تولید و زندگی مردم را رونق داد.

وی بیان کرد: کشور نیازمند یک عمل جراحی بزرگ در اقتصاد و حرکت از سوی اقتصاد غرب محور به سمت اقتصاد عدالت محور است در غیر این صورت اتفاقی در کشور رخ نخواهد داد.

محمد تأکید کرد: بار مالیات کشور در ساختاری ناعادلانه بر روی دوش تولید کننده و مردم عادی است اما واسطه‌ها و دلال‌ها به راحتی و بدون پرداخت مالیات منابع مالی کشور را نیز هدر می‌دهند و اگر بتوانیم این ساختار مالیات ستانی را اصلاح کنیم بدون شک می‌توان کارهای بزرگی در کشور انجام داد.

وی یکی دیگر از مشکلات کشور را حلقه بسته مدیریتی در کشور دانست و عنوان کرد: نباید فرصت‌های اقتصادی در کشور فقط به نفع یک طیف خاص باشد بلکه اقتصاد و نظام مالی کشور باید به رونق تولید و کنترل تورم سوق داده شود.

فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیا بیان کرد: نگرانی بزرگ مردم از تبعیض‌ها و بی عدالتی‌هایی است که برای یک طیف خاص و آقازاده‌ها وجود دارد و باید برای رفع آن عزمی جدی و ضد فساد داشت.

وی گفت: امروز نظام آموزشی کشور یکی از همین نمونه‌های تبعیض است به طوری که هرکسی وضعیت مالی بهتری داشته باشد در مدارس با کیفیت تری آموزش می‌بیند.

محمد تأکید کرد: فریاد اصلی مردم از منفعت طلبی، اشرافیت خانوادگی و رانت‌های بی حساب یک عده در ساختار مدیریتی کشور است و این در حالی است که هیچ نظارتی نیز بر این سو مدیریت‌های فسادزا وجود ندارد و شاهد اتفاقاتی همچون حقوق‌های نجومی هستیم.

وی تصریح کرد: دولت پیش رو باید دولتی ضد فساد و با رویکرد استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور باشد و اگر بتوانیم به روی کار آمدن دولتی اینچنینی کمک کنیم بدون شک ظرف یک مدت ۴ ساله کشور را در مسیر درست قرار خواهیم داد.

فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیا افزود: با اتکاء به نیروهای جوان عدالتخواه می‌توان زمینه روی کارآمدن یک دولت انقلابی را فراهم کرد تا با اصلاح ساختارها و مقررات و روش‌های فسادزا و بی فایده و تبعیض محور شاهد ایجاد رونق و امید در کشور باشیم.

وی اضافه کرد: دولت آینده دولتی است که میراث دار مشکلات بزرگی در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی است و طبیعتاً برای حل این مشکلات باید رئیس جمهور پشتوانه رأی قوی مردمی داشته باشد.

محمد انتخاب اصلح را گام پیش از مشارکت بالا دانست و عنوان کرد: در میان کاندیداهای مورد تأیید شورای نگهبان آیت الله رئیسی بیشترین نزدیکی به شاخصه‌های مورد نظر رهبر انقلاب برای در دست گرفتن امور اجرایی کشور را دارند.

وی در پایان یادآور شد: همه باید تلاش کنیم تا آیت الله رئیسی با سبد رأی بالا و پشتوانه مردمی قوی در مسند ریاست جمهوری قرار بگیرد و بدون شک در این صورت شاهد پایان مشکلات خواهیم بود.

کد خبر 5227936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha