۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۴۸

نائب رئیس اتاق بازرگانی کشور خبر داد؛

راه‌اندازی بورس منطقه‌ای در استان مرکزی

راه‌اندازی بورس منطقه‌ای در استان مرکزی

اراک- نایب رئیس اتاق بازرگانی کشور از تأسیس و راه‌اندازی بورس منطقه‌ای در استان مرکزی در راستای توسعه و رشد اقتصادی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سلاح ورزی ظهر چهارشنبه در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی در اراک، با بیان اینکه رفع تحریم‌ها برای بازگشت ایران به زنجیره اقتصادی بین المللی اگرچه ضروری است اما کافی نیست، افزود: جایگاه ایران در رقابت پذیری اقتصادی زیبنده نیست و باید با نهضت مقررات‌زدایی در راستای اصلاح شرایط از سوی سه قوه اقدام شود.

وی گفت: جایگاه ایران در رقابت پذیری اقتصادی زیبنده نیست و باید با مقررات زدایی در راستای اصلاح شرایط از سوی سه قوه اقدام شود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی کشور از تأسیس و راه‌اندازی بورس منطقه‌ای در استان مرکزی در راستای توسعه و رشد اقتصادی در این استان خبر داد و افزود: استان مرکزی قطب صنعت کشور به شمار می‌رود و حضور واحدهای تولیدی برای توسعه و رشد نیاز است.

سلاح ورزی ادامه داد: البته راه اندازی و تأسیس تالار بورس منطقه‌ای استان مرکزی در صورت تأمین مکان مناسب و تأمین منابع از مالی بازار سرمایه امکان پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه اقتصادی استان مرکزی در چهار سال اخیر با وجود شرایط تحریم تعامل تنگاتنگی با بخش خصوصی داشته و عملکرد مطلوب ارائه شده است.

کد خبر 5231041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha