۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۰۹

امام جمعه گرگان:

حضور مردم در انتخابات دسیسه دشمنان را خنثی می کند

حضور مردم در انتخابات دسیسه دشمنان را خنثی می کند

گرگان- امام جمعه گرگان گفت: حضور گسترده مردم در حماسه ۲۸ خرداد دسیسه دشمنان نظام را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد انقلاب را از توطئه‌های دشمنان محفوظ نگه می‌دارد و مردم باید حضور گسترده و پرشوری پای صندوق های رای داشته باشند.

امام جمعه گرگان افزود: هر چند در کشور مشکلات فراوانی وجود دارد اما باید برای رفع نقشه معاندان نظام صحنه را خالی نکرده و همه مردم از هر قشر و گروهی پای صندوق های رای حاضر شوند.

وی بیان کرد: علاوه بر مشکلات معیشتی در سایر حوزه ها هم مانند فساد اداری و اقتصادی دغدغه هایی برای مردم وجود دارد اما این مشکلات سبب نمی شود که پای صندوق های رای حاضر نشویم بلکه می توانیم با انتخاب فرد اصلح در تعیین سرنوشت کشور سهیم شویم.

نورمفیدی اضافه کرد: مردم باید بررسی های لازم را انجام داده و انتخاب آگاهانه داشته باشند؛ امیدواریم هر کس که مصلحت بیشتری برای نظام به همراه دارد برگزیده شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: همه ساله در دوره‌ای که کشور نیاز به حضور و مشارکت حداکثری در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی دارد دشمنان با ترفندها و دسیسه های مختلف، تصمیم به بی انگیزه کردن مردم دارند.

وی بیان کرد: دشمنان می خواهند با بزرگنمایی و القای برخی از مشکلات غیرواقعی موجب دلسردی در جامعه شوند اما مردم ما آگاه بود و با حضور خود نقشه های آنها را خنثی می کنند.

نورمفیدی اضافه کرد: ما که نمی خواهیم در پای صندوق های رای به مشکلات رای دهیم البته مهم ترین وظیفه فرد منتخب حل این مشکلات است.

وی ادامه داد: مردم با نظام مشکلی ندارند مگر می شود مردم با نظامی که برای آن زحمت کشیده شد، مشکلی داشته باشند.

نورمفیدی گفت: شرکت در انتخابات بعد جهانی دارد و در شرایطی که دشمنان تلاش می کنند نشان دهند مردم از نظام خسته شدند، حضور در انتخابات یک وظیفه است.

امام جمعه گرگان به دهه کرامت همه اشاره کرد و گفت: باید ویژگی‌های حضرت معصومه (س) به عنوان الگویی برای بانوان جامعه ما قرار گیرد.

کد خبر 5232135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha