۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۱۳

وزیر اسبق بهداشت و درمان:

داشتن برنامه ملاک خوبی برای شناخت کاندیدای اصلح است

داشتن برنامه ملاک خوبی برای شناخت کاندیدای اصلح است

شیراز- وزیر اسبق بهداشت و درمان گفت: یکی مهم‌ترین شاخصه‌های مدیریت توسط رئیس جمهور دارا بودن برنامه برای تمام معضلات اجتماعی است.

کامران باقری لنکرانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، بیان کرد: انتخابات پیش رو تاکنون با فضایی آرام پیش رفته و این در حالی است که برخی از افراد به دنبال ایجاد تنش بودند و تلاش می‌کردند تا فضای آرام انتخابات را به فضای پر تنش تبدیل کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: رقابت‌های سالمی در انتخابات پیش رو شاهد بودیم و انتظار می‌رود انتخابات پیش رو انتخاباتی پرشور خواهد بود و این تکلیف بر گردن همه افراد است که حضور آگاهانه‌ای در انتخابات داشته باشند.

باقری لنکرانی متذکر شد: کسانی که به دنبال سرنگونی هستند به صراحت بیان کرده‌اند که اگر نظام جمهوری اسلامی نابود شود ایران به چندین کشور تقسیم خواهند شد و دیگر کشوری به نام ایران وجود نخواهد داشت.

او در ادامه عنوان کرد: اگر به سرنوشت کشور علاقه مند هستید باید در انتخابات حضور داشته باشید و با توجه به اصول شناسایی کاندیدای اصلح، اصلح‌ترین شخص در انتخابات پیش‌رو انتخابت کنید.

باقری لنکرانی در ادامه بیان کرد: داشتن برنامه یکی از شاخص‌های است که می‌تواند کاندیدایی را از سایر کاندیداها متمایز کند از این رو می‌توان با نگاهی بر فعالیت‌ها و برنامه‌های کاندیداها نسبت به شناسایی کاندیدای اصلح اقدام کرد این در حالی است که ستاد آیت الله رئیسی نسبت به معرفی برنامه جامع اقدام کرده است.

او افزود: سابقه سیاسی و اقدامات کاندیدا نیز یکی دیگر از مولفه‌هایی است که در انتخابات باید مورد توجه مردم باشد از این رو می‌توان گفت با توجه به حضور آیت الله رئیسی در قوه قضائیه می‌توان به اقدامات این شخص در این نهاد اتکا کرد.

لنکرانی تاکید کرد: کشور با مشکلات متعددی همراه است و باید شرایط به گونه‌ای باشد که بتوان نسبت به برطرف کردن مشکلات اقدام کرد تا نیازهای مردم در جامعه برطرف شود.

کد خبر 5237326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      0 0
      بنده به نوبه خودم برنده شدن آقای ریسی رادرانتخابات !۱۴۰۰تبریک عرض میکنم انشاالله که روزهای خوب وخوشی درانتظار ایران وایرانی باشد