۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۷

«جشن انتخابات»- ابتکار در جمع خبرنگاران:

رئیس‌جمهور منتخب به وعده‌هایش عمل کند/لزوم مشارکت مردم درانتخابات

رئیس‌جمهور منتخب به وعده‌هایش عمل کند/لزوم مشارکت مردم درانتخابات

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: توصیه می‌کنم که مردم پای صندوق بیایند و به کسی که فکر می‌کنند می‌تواند مشکل آنها را حل کند، رای بدهند.

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده امروز(جمعه) پس از آنکه رأی خود را در حسینیه جماران به صندوق انداخت، در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی نگرانی‌ها در خصوص میزان مشارکت مردم، گفت: رئیس‌جمهوری که انتخاب می‌شود، رئیس‌جمهور آن کسانی که رای داده‌اند و حتی آن کسانی که به هر دلیلی پای صندوق نیامده‌اند، است.

وی افزود: رئیس‌جمهور منتخب نباید خود را وارد دسته بندی‌ها و جناح بندی‌های سیاسی بکند. او باید خود را پاسخگوی مردم بداند تا بتواند کشور را به خوبی اداره کند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، عمل به وعده ها را بسیار مهم دانست و گفت: افراد در دوره تبلیغات وعده‌های بسیاری می دهند. منتخب مردم باید به وعده‌هایش عمل کند.

ابتکار تاکید کرد: دولت‌های یازدهم و دوازدهم به خوبی نشان داد که توانست در سخت ترین شرایط تحریم، سکان کشور را به سمتی ببرد که فروپاشی اقتصاد، اتفاق نیافتد و کشور با وجود کرونا و فشارهای اقتصادی، رشد ۶ دهم درصدی اقتصاد را به ثبت برساند.

وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور آینده افرادش را از یک جناح انتخاب نکند و وارد انتقام گیری نشود،اظهار داشت: متاسفانه برخی برای انتقام لحظه شماری می کنند. انتقام گرفتن اخلاق، دینی ما نیست و آن کسی که رئیس‌جمهور می شود باید با سعه صدر و ایجاد امید، کشور را به سمت ثبات پیش ببرد. ایجاد تنش در جامعه، ناامیدی ایجاد می کند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: توصیه من این است که مردم پای صندوق بیایند و به کسی که فکر می کنند می تواند مشکل آنها را حل کند، رای بدهند.

کد خبر 5237739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha