۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۳۸

رئیس سازمان صمت استان سمنان:

فرآیند ثبت نام تسهیلات رونق تولید سال ۱۴۰۰ در سمنان آغاز شد

فرآیند ثبت نام تسهیلات رونق تولید سال ۱۴۰۰ در سمنان آغاز شد

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان از آغاز فرآیند ثبت نام تسهیلات رونق تولید سال ۱۴۰۰ در استان خبر داد و گفت: متقاضیان در بخش‌های تولیدی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل در دویست و هشتاد و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که ظهر سه شنبه در استانداری برگزار شد از آغاز فرآیند تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰ در سمنان با معرفی ۵۲ واحد تولیدی به بانک‌ها خبر داد و تاکید کرد: واحدهای تولیدی متقاضی تسهیلات می‌توانند از طریق سامانه بهین یاب نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: با آغاز فرآیند تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰، در این جلسه با موافقت اعضای کارگروه، تعداد ۵۲ طرح صنعتی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۶۵۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی جدید ۵۱ نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: از مجموع واحدهای معرفی شده، ۹ واحد به ارزش ۵۱۴ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۴۳ واحد به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است.

تشنه دل ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید استان، تا این جلسه، مشکلات ۱۲۶۰ واحد تولیدی مشکل دار مورد بررسی قرار گرفته که در جهت رفع موانع موجود دو هزار و ۶۹۵ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است از سوی دیگر باید گفت برای تحقق شعار سال، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در جهت مانع زدایی و رفع مشکلات پیش روی تولید هماهنگی و همکاری لازم با کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان داشته باشند تا بتوانیم به تولید و رونق آن در استان سرعت ببخشیم.

کد خبر 5241762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha