۴ تیر ۱۴۰۰، ۲۲:۰۰

سرمربی ماشین‌سازی تبریز:

ماشین سازی گل‌های بچه گانه‌ای می‌خورد

ماشین سازی گل‌های بچه گانه‌ای می‌خورد

تبریز- سرمربی ماشین‌سازی تبریز با انتقاد از عملکرد بازیکنان تیمش در دریافت گل گفت: ماشین سازی گل‌های بچه گانه‌ای می‌خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال تیم ماشین‌سازی تبریز میزبان تیم نساجی قائم‌شهر بود که این بازی در پایان با برتری دو بر صفر تیم مهمان به اتمام رسید.

بازی حساس و شش امتیازی دو تیم پایین جدول به سود تیم نساجی به پایان رسید تا نساجی برای ماندن در لیگ امیدوار شود و شانس بقای ماشین‌سازی نیز به حداقل رسد.

علیرضا اکبرپور سرمربی تیم تبریزی شامگاه جمعه بعداز پایان این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: موقعیتی به حریف ندادیم، ولی مثل بازی‌های قبل گل‌های بچه‌گانه خوردیم.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان ماشین سازی تجربه کافی ندارند، ادامه داد: همین موضوع باعث شده در جریان بازی گل بخوریم، بازی را دست داشتیم و حریف را به لاک دفاعی بردیم ولی گل‌های بدی خوردیم.

اکبرپور با اشاره به اینکه تیمش با کمبود بازیکن مواجه است، افزود: ما روی توپ‌هایی که نباید گل شود، گل می‌خوریم. اگر در جریان بازی گل بخوریم ناراحت نمی‌شویم، ولی خارج از جریان گل می‌خوریم.

سرمربی ماشین سازی تبریز در خصوص اینکه تیمش مشکل جدی کمبود بازیکن دارد، گفت: ما بازیکنی نداریم که جایگزین کنیم. وقتی بازیکنی اخراج یا چهار اخطاره می‌شود با کمبود بازیکن مواجه می‌شویم.

اکبرپور با تاکید بر اینکه امروز بازیکنان خوب خودمان را در اختیار نداشتیم، گفت: البته نفرات جایگزین هم با تمام وجود بازی کردند ولی شرایط به گونه‌ای است که بچه‌ها تجربه کافی ندارند.

وی با اشاره به اینکه همیشه برای برد به زمین می‌رویم و خیلی کار می‌کنیم اشتباهاتی نداشته باشیم ولی نمی‌شود، افزود: امروز موقعیتی به حریف ندادیم اما روی کرنر گل خوردیم.

وی ادامه داد: بچه‌های ما تجربه کافی را ندارند و در بازی تحت شرایط حریف قرار می‌گیرند و آن جایی که نباید گل می‌خوریم.

اکبرپور در خصوص نیمه اول بازی تیمش برابر نساجی نیز اظهار داشت: نیمه اول بازیکنان ما خیلی خوب نتوانستند بازی کنند و برای همین دو تعویض داشتیم اما نیمه دوم هم نتوانستیم کاری انجام دهیم. حریف را عقب بردیم و کار را برایشان سخت کردیم اما اگر امروز اسدی را داشتیم شاید شرایط فرق می‌کرد.

کد خبر 5244013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha