۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۳۱

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

ما در ایران و جهان عزت و شرافت خلق کردیم

ما در ایران و جهان عزت و شرافت خلق کردیم

کرج_رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسی گفت: عزت و شرافتی که امروز در ایران و جهان خلق کردیم به برکت خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی عصر دوشنبه در مراسم هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و شکرگزاری حضور سرنوشت‌ساز مردم در انتخابات ریاست جمهوری که در مسجد جامع کرج با حضور خانواده معظم شهدای ترور برگزار شد گفت: آنچه ما به خاطرش انقلاب کردیم امروز وجود دارد و این همان انقلاب ما است و انقلاب ما که امام فرمودند انفجار نور بود و این جمله به معنای واقعی بیان شد و اغراق نیست.

وی افزود: انفجار نوری که تمام تاریک‌خانه‌های دنیا را برای تمامی ملت‌های آزادی‌خواه جهان روشن کرد و قبل از انقلاب ما آمریکا نماد صلح، آزادی، حقوق بشر، انسان‌دوستی، تمدن و همه نکاتی بود که باید به انسان‌ها بیان می‌شد و تذکر داده می‌شد برای جامعه پیشرفته و یک کدخدای جهانی بود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه اسلام امروز در مقابل آمریکا ایستادگی کرد، اظهار داشت: اسلامی که در مقابل آمریکا تعریف شد هیچ مشکلی با حقوق بشر و بزرگی آمریکا نداشت و خودش را در آمریکا تعریف کرد و امام فرمودند اسلام هم آمریکایی شده و امام آمدند و اسلام همراه با اهل بیت (ع) و عاشورا را معرفی و بیان کرد.

دشمن در مقابل اسلام ناب کم آورد

وی ادامه داد: دشمن در مقابل اسلام ناب کم آورد چراکه قرار بود این اسلام دشمنی‌ها و بدی‌های آنها را آشکار کند و اسلام ناب نه تنها چهره آمریکا، بلکه چهره شوروی و انگلیسی‌ها را به مردم روشن کرد و به همگان نشان داد و دنیا برای مقابله با انقلاب ایران و اسلام ناب محمدی به پا خواست و هشت سال دوران دفاع مقدس را به ما تحمیل کردند.

حاجی‌بابایی با اشاره به دایره المعارف قرآنی لیدن افزود: لیدن اولین دایره المعارف قرآنی است در هلند به وجود آمد و چاپ شد و از همه سخن گفته و این در حالی است که سختی از اهل بیت (ع) به میان نیاورده است.

وی در خصوص بحث ترور و راه‌اندازی آن در ایران اذعان داشت: ترور دسیسه‌ای از سوی دشمنان بود که در کوچه و خیابان‌های ایران به راه انداختند و نقطه یا وجود نداشت که مورد حملات دشمنان قرار نگرفته باشد و جنگی همه‌جانبه علیه ملت ایران رخ داد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی دلیل این ترورها را سقوط شوروی و آمریکا در مبارزه با اسلام ناب دانست و تصریح کرد: ملت ما در مقابل دشمنان ایستاد و صدها هزار شهید تقدیم کردیم اما عقب‌نشینی نکردیم و تا امروز استکبار جهانی هر آنچه می‌خواست علیه کشور ما انجام دهد انجام داد و اگر آمریکا بفهمد امروز می‌تواند به ما حمله نظامی کند یک ساعت هم تعلل نمی‌کند.

وی گفت: امروز قدرتی در ایران وجود دارد که اگر امکانات امروز را در دوران دفاع مقدس داشتیم محال بود این همه شهدا را از دست بدهیم و امروز ما در ایران و جهان عزت و شرافت خلق کردیم.

حاجی‌بابایی در خصوص رسوایی حقوق بشر آمریکایی خاطرنشان کرد: روزی که متوجه پیروزی ما شدند، هواپیمای ما را ناجوانمردانه دشمنان زدند و امروز به برکت خون شهید بهشتی که با صدای باصلابت می‌گفت آمریکا صدای حق‌طلب ما را بشنو و عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر و امروز حاج قاسم سلیمانی است که تعیین می‌کند ترامپ باید باشد یا نباشد و این حیثیتی است که شهدا خلق کردند.

بیش از ٢۵٠ شبکه فارسی‌زبان علیه ایران تبلیغات می‌کنند

وی در خصوص تحریم‌های اقتصادی افزود: بیش از ٢۵٠ شبکه فارسی‌زبان علیه جمهوری اسلامی ایران تبلیغات می‌کنند و ملت ایران ۴٢ سال است شهادت را سرلوحه خود قرار داده اما دشمن چندین سال است که برای اهداف شوم خود برنامه‌ریزی می‌کند.

این مسئول در خصوص انتخابات بیان کرد: انتخابات ٢٨خرداد ماه برای انتخاب یک نفر به عنوان رئیس جمهور نبود و فصل الخطابی برای یک انقلاب اسلامی در مسیر شهدا بود.

حاجی بابایی ادامه داد: انقلابی یعنی کسی که حاضر است خودش را فدایی اسلام، انقلاب و مردم‌مند و ضد انقلاب کسی نیست که در خیابان شعار می‌دهد، بلکه افرادی هستند که در مسند مسئولیت می‌نشینند و نظام و انقلاب را فدای اهداف خود و خانواده‌هایشان می‌کنند.

وی خطاب به رئیس جمهور منتخب مردم ایران گفت: آقای رئیسی می‌داند و باید بداند نباید کسی در کابینه انتخاب شود که طی ۴٢ سال گذشته از رانت استفاده کرده باشد و این توهین به رأی مردم است.

کد خبر 5246383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha