۱۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰

وزیر صنعت، معدن و تجارت به گلستان سفر می کند

وزیر صنعت، معدن و تجارت به گلستان سفر می کند

گرگان- وزیر صنعت، معدن و تجارت به گلستان سفر می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در هفته آتی به گلستان سفر می کند.

نماینده مردم علی آبادکتول با تأیید این خبر به خبرنگار مهر گفت: با پیگیری های انجام شده و طرح مشکلات کشاورزان و واحدهای تولیدی در مجلس، مقرر شد که وزیر صمت در روز یکشنبه و دوشنبه سفری به گلستان داشته باشد.

رحمت الله نوروزی افزود: رزم حسینی را در این سفر محمد دامادی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت صمت، عباس قبادی معاون بازرگانی داخلی، مهدی صادقی نیارکی معاون صنایع، اسدالله کشاورز معاون معدنی، علی رسولیان مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، حمید زادبوم معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، علی اصغر پورمحمدی مشاور وزیر، سید مهدی نیازی دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و محمدحسن ترابی رئیس مرکز روابط عمومی همراهی می کنند.

بازدید از شهرک صنعتی کردکوی، آق قلا، گرگان و گنبدکاووس، بازدید از چند واحد تولیدی در شهرستان های علی آبادکتول، آزادشهر و مینودشت از برنامه های سفر وزیر صمت به گلستان است.

افتتاح چند کارخانه و واحد تولیدی شامل پلیمر، پوشاک و غیره و جلسه با فعالان اقتصادی در استانداری و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان از دیگر برنامه های سفر دو روزه رزم حسینی به استان است.

کد خبر 5248781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha