۱۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۱

معرفی هیأت داوران بخش نمایشنامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری

معرفی هیأت داوران بخش نمایشنامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری

هیأت داوران بخش نمایشنامه‌ پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، شهرام کرمی نویسنده، کارگردان، منتقد، مدرس دانشگاه و مدیر فرهنگی و هنری، حسن دادشکر کارگردان، نویسنده، بازیگر، مدرس دانشگاه، مدیر سابق مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری و نادر برهانی‌مرند نویسنده و کارگردان تئاتر و نمایش‌های رادیویی و دبیر جشنواره‌های تئاتر، هیأت داوران پنجمین دوره‌ این رویداد هنری را تشکیل می‌دهند.

هیأت داوران بخش نمایشنامه‌ پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان ۱۹ نمایشنامه برتر را که در مرحله اول از سوی هیأت انتخاب اعلام شده بودند، داوری کردند و به‌زودی نامزدهای این بخش معرفی می‌شوند.

پنجمین مسابقه‌ فیلمنامه و نمایشنامه‌ کودک و نوجوان در ۲ مرحله صورت گرفت به‌گونه‌ای که ابتدا طرح‌های ارسالی با توجه به شرایط مسابقه از سوی هیات انتخاب بررسی و آثار برتر معرفی شدند و در مرحله دوم صاحبان آثار برتر یک ماه فرصت داشتند تا نسخه اصلی نمایشنامه خود را برای داوری پایانی به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

کد خبر 5249434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha