۱۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۵۰

استاندار قزوین:

واکسیناسیون صرف نمی‌تواند مردم را در مقابله با کرونا بیمه کند

واکسیناسیون صرف نمی‌تواند مردم را در مقابله با کرونا بیمه کند

قزوین - واکسیناسیون صرف نمی‌تواند مردم را در مقابل آلوده شدن بیمه کند بلکه می‌تواند میزان ایمنی بدن در مقابل خطرات جانی را حفظ کند.

به گزارش خبرنگار مهر هدایت الله جمالی پور بعد از ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: این ویروس با اشکال مختلف حالا حالاها با ماست و باید با این ویروس با رعایت پروتکل‌ها زندگی کنیم و این مختص تمام دنیا است.

وی افزود: باید با مردم صحبت کنیم و بیان کنیم که واکسیناسیون صرف نمی‌تواند آن‌ها را در مقابل آلوده شدن بیمه کند بلکه می‌تواند میزان ایمنی بدن در مقابل خطرات جانی حفظ کند.

استاندار قزوین تصریح کرد: رعایت پروتکل‌ها ضروری است و عدم رعایت آن مشکلات جدی برای خود و دیگران ایجاد خواهد کرد.

وی تأکید کرد: جلسات ستاد کرونا باید با نظم و قدرت کامل برگزار شود و غفلت ما شرایط را سخت خواهد کرد.

جمالی پور بیان کرد: دچار یک فرسودگی در اجرا شده‌ایم و این می‌تواند در صورت شروع اپیدمی جدید کار را برای مقابله سخت و شدید کند و بر همین اساس باید با پیشگیری مانع شیوع پیک جدید شویم.

وی اضافه کرد: فرمانداران در شهرستان‌ها نقطه یابی کرده و علت شیوع ویروس در نقاط خاص را احصا و با آن برخورد کنند.

استاندار قزوین ادامه داد: جلوگیری از تجمع‌ها و مقابله با عادی انگاری‌ها به همراه نظارت باید در دستور کار قرار بگیرد تا هرجا اشکالی ایجاد شد بلافاصله اشکال رفع و یا با آن برخورد شود.

وی گفت: فرمانداران در ستاد شهرستانی اختیار تام دارند تا برای مقابله با آغاز پیک جدید اقدامات لازم صورت بگیرد.

جمالی پور گفت: استفاده از ظرفیت‌های بزرگان هر منطقه برای آگاه سازی مردم و همراه کردن مردم در مقابله با ویروس کرونا باید در دستور کار قرار بگیرد تا با استفاده از عناصر اثرگذار و ذی نفوذ کار بهتری را برای سلامت مردم انجام دهیم.

استاندار قزوین اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های مردمی برای افزایش سطح رعایت پروتکل‌ها کمک بگیریم تا شاهد شیوع موج جدیدی در استان نباشیم.

کد خبر 5249724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha