۱۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۰

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور بیان کرد؛

مشهد میزبان مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان»

مشهد میزبان مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان»

مشهد ـ معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور گفت: مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید سعادتی در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان»، با بیان این‌که در این دوره بیش از ۱۲ هزار نفر در رشته‌های حفظ کل، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان و قرائت تقلیدی شرکت کردند، اظهار کرد: مرحله کشوری این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۸۰ نفر از راه یافتگان به مرحله نهایی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

و ادامه داد: این دوره از مسابقات در هفت رشته و در دو مقطع بالای ۱۶ سال و کمتراز ۱۶ سال برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور افزود: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا این دوره از مسابقات در مرحله استانی به صورت مجازی و آنلاین برگزار شد که تجربه جدیدی در برگزاری مسابقات قرآنی محسوب می‌شد.

وی به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای دومین رویداد ملی «فهما»، گفت: دومین رویداد ملی فهما با رویکردهای جدیدتری در حوزه فعالیت‌های فرهنگی هنری عرصه مساجد طراحی شده است که در این رویداد، امکان بارگزاری فعالیت‌های خودجوش و ابتکاری کانون‌ها نیز فراهم شده است.

سعادتی به با بیان این‌که توجه به تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از ویژگی‌های مهم رویداد ملی فهما است، افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید متناسب با اقتضائات محلی و منطقه‌ای در فعالیت‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند.

کد خبر 5250920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha