۱۷ تیر ۱۴۰۰، ۹:۲۲

رئیس علوم پزشکی استان زنجان:

۳۰ مرکز برای تزریق واکسن در زنجان در نظر گرفته شده است

۳۰ مرکز برای تزریق واکسن در زنجان در نظر گرفته شده است

زنجان-رئیس علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه ۳۰ مرکز برای تزریق واکسن در استان زنجان در نظر گرفته شده است، گفت: از این تعداد ۲۶ مرکز فعال هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز قزلباش شامگاه چهارشنبه در نشست خبری آنلاین با خبرنگاران نسبت به رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در استان انتقاد کرد و گفت: مردم بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت نمی‌کنند.

وی اظهار کرد: میزان رعایت پروتکل‌ها در کل کشور نیز کاهش یافته و در استان رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ۶۰ درصد رسیده و این اصلاً خوب نیست و زنگ خطری است.

رئیس علوم پزشکی استان زنجان گفت: برای کنترل مبادی ورودی شهر توسط نیروی انتظامی اقدامات لازم صورت بگیرد و از تردد خودروهای غیر بومی به استان جلوگیری شود.

قزلباش تاکید کرد: کنترل و مقابله با کرونا با همکاری و همراهی همه ارگان‌ها امکان پذیر است و جلسات تخصصی که با ارگان‌ها و نهاده‌ها برگزار شده است.

وی با بیان اینکه شمار بیماران کرونایی سرپایی و بستری در استان طی چند هفته اخیر به روال ثابتی رسیده است، ابراز داشت: روند افزایشی متوقف شده است اما طی هفته آینده افزایش می‌یابد.

رئیس علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: در شهر زنجان میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی به حدود ۵۰ درصد رسیده است.

قزلباش تاکید کرد: باید جلوی مراسمات عروسی و عزا در استان گرفته شود تا شاهد افزایش بیماری در استان نباشیم.

وی با بیان اینکه ۳۰ مرکز برای تزریق واکسن در استان زنجان در نظر گرفته شده است، گفت: از این تعداد ۲۶ مرکز فعال هستند و مراکز تجمیعی، ایجاد ظرفیت برای تزریق است.

کد خبر 5253220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha