۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۵

مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

باغ موزه دفاع مقدس خراسان‌جنوبی در انتظار جذب اعتبار ویژه ملی

باغ موزه دفاع مقدس خراسان‌جنوبی در انتظار جذب اعتبار ویژه ملی

بیرجند-مدیرکل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت:هر چند کار بازگشایی معابر برای شروع پروژه باغ موزه استان را شروع کردیم ولی این کار عظیم نیازمند جذب و تخصیص اعتبارات ویژه ملی است.

غلامرضا فلاحی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کارهای عمرانی باغ موزه دفاع مقدس خراسان‌جنوبی در زمینه بازگشایی معابر و کار در محوطه این پروژه آغاز شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: دستگاه‌ها و ارگان‌هایی چون تیپ مردم پایه، حمل و نقل جاده‌ای و پایگاه هوایی شهید حسینی در این مرحله با در اختیار قرار دادن ماشین آلات خود ما را یاری رساندند.

فلاحی با اشاره به اینکه بعد از بازگشایی معابر و جدول کشی آن پیگیر زیرساخت‌های آب و برق آن خواهیم بود، ادامه‌داد: در این زمینه نیز در ۲۳ خردادماه جلساتی با دستگاه‌های متولی امر برگزار کرده‌ایم که امیدواریم همراهی‌ها ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه این پروژه بسیار سنگین و نیازمند اعتبارات ویژه است، گفت: تا کنون ۳.۵ میلیارد تومان اعتبارات ملی برای آن در نظر گرفته شده که باید تخصیص یابد و مبلغی را نیز استاندار محترم از محل اعتبارات توازن در نظر گرفته‌اند که در مرکز باید به تصویب برسد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه بعد از بازگشایی معابر و جدول کشی برای شروع فاز یک حتماً به اعتبارات ویژه نیازمند هستیم، اظهار کرد: از رسانه‌ها درخواست می‌کنم که از متولیان امر و استاندار محترم پیگیر شوند که در زمینه جذب اعتبارات ملی برای این پروژه چه اقدامی صورت گرفته است.

فلاحی یادآور شد: از سال‌های گذشته تاکنون برای استفاده از تجربیات استان‌های دیگر از باغ موزه قم، همدان، خراسان شمالی، کرمان و یزد بازدید داشته‌ایم و در ادامه نیز از این تجربیات استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 5257005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha