۲ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۱۱

در سفر به خوزستان صورت گرفت؛

بازدید هوایی جهانگیری از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در خوزستان

بازدید هوایی جهانگیری از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در خوزستان

معاون اول رئیس‌جمهور از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در خوزستان بازدید کرد و در جریان نحوه آب‌رسانی به دشت آزادگان و حمیدیه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون اول رئیس‌جمهور صبح امروز (شنبه) در ادامه سفر به استان خوزستان به صورت هوایی از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری بازدید کرد.

اسحاق جهانگیری در این بازدید که با همراهی وزیر نیرو انجام شد با توضیحات مسئولان مربوطه در جریان روند پیشرفت این طرح بزرگ کشاورزی و نحوه آب‌رسانی به دشت آزادگان و حمیدیه قرار گرفت.

کد خبر 5264223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جلالی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      2 0
      آقای جهانگیری، شما شهامت شنیدن صدای اعتراضات مردم را نیز ندارید ،چرا به هواپیما پناه اوردید؟ ازچه ترسیدید؟ این همان نتایج اعمال شما در هشت سال معاونت شماست،
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      2 0
      بازدید هوایی!!!نمایشی دیگر از یک به اصطلاح مسول که با دلارش در20فروردین1397زمینه های نابودی یک ملت را فراهم کرد اف برشما ننگ بر تکتک بندهای بی خاصییت بدنهای فربه شده تان لعنت هم بر تدبیرتان هم امیدتان لاقل این روزای اخر برو درمتن مردم خوزستان یک شب باهشون زندگی کن ببیند چی می کشند !!!!!!
    • حمید AU ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      2 0
      شما رفتی مشکل بی آبی مردم بومی و مزدابهای خوزستان حل کنی یا به این ابرپروژه ها که آب یک استان رو بالاکشیدن سربزنی؟بابااین ابرپروژه های سد وجاده سازی مال آمریکا بود که مردم بومی رو کشتند و مناسب ایران با هزاران سال سابقه سکونت نیست.ما باید کشورمون مانند یک موزه نگه داریم مانند سویس وایتالیا