۱۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۰۶

با پنل اس ام اس وب وان حرفه ای و هدفمند به مشتریان خود پیامک دهید

با پنل اس ام اس وب وان حرفه ای و هدفمند به مشتریان خود پیامک دهید

پنل اس ام اس در دنیای امروز به شدت مورد استقبال کارفرمایان و صاحبان کسب و کار قرار گرقته است و اهمیت بسیاری در بازاریابی دارد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، حتماً تا کنون بارها پیامک‌های تبلیغاتی مختلف به تلفن همراه شما ارسال شده است. حتی ممکن است اگر تلفن شما به دو سیم کارت با اپراتورهای مختلف مجهز باشد، یک پیامک مشابه به هر دو سیم کارت شما ارسال گردد. بنابراین قطعاً با اس ام اس‌های تبلیغاتی آشنا هستید و حتی ممکن است بارها در مسابقات پیامکی شرکت کرده باشید. حال جالب است بدانید که این پیامک‌ها چگونه برای شما فرستاده می‌شوند. پنل اس ام اس ابزاری است که این عمل را امکان‌پذیر ساخته است. پنل اس ام اس در دنیای امروز به شدت مورد استقبال کارفرمایان و صاحبان کسب و کار قرار گرفته است و اهمیت بسیاری در بازاریابی دارد.

در دنیای امروز به دلیل پیشرفت تکنولوژی و فناوری ارتباطات و اطلاعات موبایل به یک بخش جدانشدنی و حیاتی در زندگی افراد تبدیل شده است. طوری که بیش از ۹۵ درصد جمعیت هر کشوری از این ابزار استفاده می‌کنند. از طرفی با توجه به نفوذ اینترنت در زندگی مردم و ارتباط پیوسته آن با تلفن همراه اکثر کسب و کارهای فیزیکی وارد فضای اینترنت شده‌اند و خدمات و محصولات خود را از طریق پلتفرم موبایل به مردم معرفی می‌کنند. در این بین چون مرزهای جغرافیایی بین کسب و کارهای مشابه برداشته شده، رقابت سنگین‌تر و گسترده‌تری بین مشاغل اینترنتی شکل گرفته است. از این‌رو صاحبان کسب و کارها در تلاشند که به هر نحوی کاربران هدف خود را جذب کرده و برند خود را معرفی کنند.

روش‌های بازاریابی بسیار متعددی وجود دارد که کارفرمایان از آن‌ها در جهت تبلیغات، برندسازی و فروش بیشتر استفاده می‌کنند اما چه روشی می‌تواند بهتر از ارسال پیامک تبلیغاتی به تعداد بی‌شماری کاربر در یک زمان واحد باشد. این در حالی است که حتی کاربرانی که در یک تایمی به اینترنت دسترسی ندارد هم می‌توانند به برندسازی کسب و کارها کمک کنند. به همین دلیل پنل اس ام اس برای مشاغل مختلف اهمیت بسیار زیادی دارد. پنل پیامک این امکان را به کسب و کارها می‌دهد که در مقیاس‌های مختلف و گسترده برند خود را تبلیغ کنند. حال این سوال مطرح می‌شود که چگونه می‌توان از پنل پیامک برای تبلیغات استفاده کرد. قبل از هر چیزی بهتر است تعریفی از این سامانه پیامک داشته باشیم.

پنل اس ام اس چیست؟

این سامانه در واقع یک نرم افزار اینترنتی است که به واسطه آن می‌توان مشتریان و کاربران هدف را مدیریت کرده و برای آن‌ها پیامک‌های تبلیغاتی مختلف ارسال کرد. پنل اس ام اس به شما امکان می‌دهد که بدون استفاده از هیچ سخت افزاری مخاطبان خود را گروه بندی کرده و برای هر گروه پیامک مناسبی ارسال کنید. بازاریابی که از این روش شکل می‌گیرد، کارآمدترین و مهم‌ترین استراتژی بازاریابی برای کسب و کارهای مختلف می‌باشد. مسئله مهم دیگری که در رابطه با استفاده از این پنل مطرح می‌شود، چگونگی خرید آن است. طبیعتاً سایت‌های بسیاری به ارائه این پنل می‌پردازند اما اگر می‌خواهید به صورت حرفه‌ای و هدفمند به کاربران هدف خود پیامک ارسال کنید، بدون تردید پنل اس ام اس وب وان بهترین و ایده آل‌ترین گزینه خواهد بود. در ادامه ویژگی‌ها و مزایای این نرم افزار را بیان می‌کنیم.

با پنل اس ام اس وب وان حرفه ای و هدفمند به مشتریان خود پیامک دهید

مزایای پنل اس ام اس وب وان چیست؟

شما می‌توانید در هر زمان و هر لحظه به مشتریان خود پیامک ارسال کنید. اگر به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده‌اید و هنوز مشتریان زیادی ندارید، جالب است بدانید که در سامانه پیامک بانک شماره‌های آماده بی‌شماری دارد که می‌توانید به آن‌ها نیز پیامک ارسال کنید. بنابراین برندسازی شما با سرعت بیشتری در زمان کوتاه اتفاق می‌افتد.

همان گونه که شما قابلیت ارسال پیامک به مشتریان خود را دارید، مخاطبان شما نیز می‌توانند از طریق همان سامانه به شما پیامک ارسال کنند. در نتیجه می‌توانید تعامل مثبتی با مشتریان خود برقرار کنید. حتی می‌توانید با برگزاری مسابقات پیامکی شانس خود را در افزایش مشتری و برندینگ افزایش دهید.

قابلیت گزارش‌گیری یکی از مهم‌ترین مزایای پنل اس ام اس است. بر اساس این ویژگی شما می‌توانید وضعیت پیامک‌های ارسال شده را مشاهده کنید و اگر پیامکی که گوشی مخاطب نرسیده باشد، هزینه آن به صورت کامل برمی‌گردد.

شما می‌توانید مخاطبان و مشتریان خود را دسته بندی کرده و بر اساس سن و جنسیت، نوع منطقه، نوع شغل و غیره پیامک تبلیغ خود را ارسال کنید. این مورد به نوع فعالیت و کسب و کار شما بستگی دارد و بر اساس آن به خوبی می‌توانید کاربران هدفتان را پوشش دهید.

علاوه بر ویژگی‌های ساختاری پنل اس ام اس که در بالا بر شمردیم، تیم متعهد وب وان شما را در استفاده از این سامانه به خوبی پشتیبانی می‌کنند؛ حتی در روزهای تعطیل نیز آماده پاسخگویی به سوالات مشتری هستند.

تیم وب وان از تکنولوژی روز برای طراحی سامانه استفاده می‌کند، به همین خاطر کاربرد آن بسیار آسان است. علاوه بر آن بانک شماره تمام شهرها و مناطق در سال ۱۴۰۰ آپدیت شده است.

با پنل اس ام اس وب وان حرفه ای و هدفمند به مشتریان خود پیامک دهید

چرا وب وان را برای خرید پنل اس ام اس انتخاب کنیم؟

از آن‌جا که پنل اس ام اس نمایندگان فروش بسیاری دارد که زیر نظر شرکت مادر نیستند، انتخاب یک شرکت نرم افزاری معتبر از اهمیت بسیاری برخوردار است. علاوه بر آن ممکن است اگر از واسطه‌ها خرید کنید، در تعرفه ارسال بالا، خدمات پشتیبانی مناسب و باکیفیتی دریافت نکنید. این فروشندگان کنترل مناسب و کاملی بر سامانه ندارند و نمی‌توانند پاسخگوی شما باشند. در این راستا شرکت وب وان معتبرترین شرکت ارائه پنل اس ام اس شناخته شده است. اگر مشتریان مختلف این شرکت نرم افزاری، نحوه پاسخگویی صحیح و کارنامه آن را با سایت‌های دیگر مقایسه کنید، قطعاً به این نتیجه می‌رسید که وب وان درست‌ترین انتخاب است. وب وان علاوه بر خدمات باکیفیتی که ارائه می‌دهد، کمترین تعرفه را در ارسال پیامک دارد.

این شرکت هیچ هزینه پنهانی ندارد و در صورت نرسیدن پیامک تبلیغ، بازگشت وجه آن را بدون قید و شرط ضمانت می‌کند. برای سفارش پنل اس ام اس می‌توانید از طریق لینک زیر وارد سایت وب وان شده و با وارد کردن مشخصات خود سفارشتان را ثبت کنید. لینک زیر پل ارتباطی شما با وب وان است.

https://webone-sms.com

از این که تا پایان این مطلب همراه ما بودید سپاسگزاریم.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5271202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha