۱۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۰۶

رئیس شورای اسلامی شهر اراک:

سرلوحه شورای شهر اراک خدمت بی‌منت و صیانت از ارزش‌های انقلاب است

سرلوحه شورای شهر اراک خدمت بی‌منت و صیانت از ارزش‌های انقلاب است

اراک- رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: خدمت بی‌منت به مردم و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی سرلوحه کار ششمین دوره شورای شهر اراک است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید وحید میرنظامی ظهر پنجشنبه در صحن رسمی شورای اسلامی اظهار کرد: با استعانت از خداوند متعال و مدد اهل بیت علیهم السلام، دوره جدید شورای اسلامی، یعنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر را آغاز می‌کنیم.

وی افزود: از خداوند متعال خواستاریم که در مسیر و صراط مستقیم با خلوص نیت و با اخلاص و برادری و با در نظر گرفتن و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی، نیازها و خواسته‌های مردم، بتوانیم خدمتگزاران خوبی باشیم و در پایان دوره، هم در پیشگاه خداوند و هم محضر مردم سربلند باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک: خاطرنشان کرد: از اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر اراک تشکر می‌کنم که به بنده اعتماد کردند. مهم این است که هر کس در هر نقشی است، وظایف و کار خودش را با خلوص نیت و برای رضای خدا و مردم به خوبی انجام دهد زیرا هدف، خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم است که این مهم ان‌شاءالله در شورای ششم جاری خواهد بود.

میرنظامی ابراز امیدوارم کرد، اعضای شورای اسلامی اراک در هر سمت و مسئولیتی که هستند، بتوانند خدمتگزاران خوبی برای مردم عزیز اراک باشند.

وی با اشاره به خدمات و منش شخصی مرحوم رجایی نخستین رئیس شورای شهر اراک ادامه داد: یاد و خاطره همه شهدا را گرامی می‌داریم و از آنها نیز برای توفیق خدمت هر چه بیشتر به مردم مدد می جویم.

رئیس شورای اسلام شهر اراک در پایان خاطر نشان کرد: در ادوار مختلف شورای شهر برای آبادانی، پیشرفت و سربلندی اراک تلاش شده است، از همه این کوشش‌ها خصوصاً زحمات شورای شهر دوره پنجم قدردانی می‌کنیم.

کد خبر 5274662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha