۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۹

حبیب کاشانی:

لزوم استفاده از بودجه عمومی برای بهبود اوضاع حمل و نقل تهران

لزوم استفاده از بودجه عمومی برای بهبود اوضاع حمل و نقل تهران

عضو شورای شهر تهران گفت: ساخت هر کیلومتر مترو نیازمند هزار میلیارد اعتبار است بنابرین بودجه عمومی کشور با تعامل با مجلس و دولت باید برای بهبود اوضاع حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه از بودجه پیش بینی شده سال ۱۴۰۰، ۵۵ درصد محقق نشده است گفت: این در حالی است که در ۶ ماهه نخست سال ساخت و ساز به دلیل طولانی بودن روز، بیشتر است.

وی با یادآوری اینکه در تهران درآمدهای بسیار خوبی وجود دارد، به بحث حمل و نقل عمومی و جان مردم در شرایط کرونا اشاره کرد و گفت: ۳۰ درصد ناوگان حمل و نقل عمومی فعال است، برای هر کیلومتر مترو هزار تا هزار و ۲۰۰ میلیارد بودجه لازم است و باید ۵۹ درصد مترو تنها برای زیرساخت مترو هزینه کنیم.

وی با تأیید صحبت‌های امانی ابراز داشت: یک فضاسازی رسانه‌ای به داخل شهرداری منتقل شده است. و لازم است از این بلندگو اطمینان خاطر به پرسنل شهرداری داده شود که این فضا تخصصی است و تفکرات سیاسی حاکم نخواهد بود.
کاشانی تاکید کرد: زاکانی به عنوان نماینده مجلس و شخصیتی در تراز ملی باید بتواند از بودجه عمومی کشور با تعامل با مجلس و دولت، برای خرید اتوبوس اقدام کند.

کد خبر 5276436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha