۱۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۳۱

گزارش خبری مهر؛

دانشجویان خواستار لغو آزمون جامع در شرایط کرونایی شدند

دانشجویان خواستار لغو آزمون جامع در شرایط کرونایی شدند

برخی دانشجویان دانشگاه آزاد با توجه به پیک پنجم کرونا خواستار لغو آزمون جامع دکتری و جایگزینی معدل با آن شدند اما دانشگاه آزاد می گوید آزمون با مجوز ستاد کرونا حضوری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به افزایش آمار کرونا در کشور و قرار گرفتن در پیک پنجم، برخی آزمون های حضوری دانشگاه ها از ماه گذشته به تعویق افتاد؛ یکی ‌از این آزمون ها، آزمون جامع دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی است که ابتدا قرار بود در تیرماه و به صورت حضوری برگزار شود اما بعدا زمان برگزاری آن به تعویق افتاد. اکنون نیز دانشگاه آزاد طی اطلاعیه ای از برگزاری این آزمون نهایتا تا پایان هفته اول شهریورماه خبر داده است.

اصرار دانشگاه آزاد به برگزاری این آزمون در حالی است که اعتراضات بسیاری از سوی دانشجویان دکتری نسبت به برگزاری آزمون در شرایط حاد کرونایی اعلام می شود.

داوطلبان خواستار لغو این آزمون در پیک پنجم کرونا هستند آنهم در شرایطی که هفته گذشته آزمون EPT دانشگاه آزاد به صورت حضوری برگزار شد و نحوه برگزاری آن و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی واحدها اعتراض داوطلبان را به همراه داشت.

حوزه برگزاری آزمون EPT در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد

ستاد کرونا، پزشکان و متخصصان مرتبط بارها نسبت به سرایت بالای این ویروس در شرایط کنونی هشدار داده اند اما به گفته داوطلبان، رعایت پروتکل ها در روز برگزاری آزمون EPT نگرانی ابتلا به این ویروس را برای آن ها چندین برابر کرده است.

در چنین شرایطی داوطلبان آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد خواستار لغو این آزمون شده اند و این پیشنهاد را مطرح کرده اند که با توجه به عدم تزریق واکسن، میانگین نمرات، جایگزین آزمون شود.

این ‌دانشجویان معتقدند تأخیر چند باره این امتحان، ضمن خلل در امور آموزشی ترم‌های آتی دانشگاه، آن ها را با یک بلاتکلیفی شش ماهه مواجه می کند و بهترین راه حل، جایگزینی معدل بجای امتحان کتبی جامع دکتری بوده همچنین امتحان شفاهی را می‌توان بصورت آنلاین برگزار کرد.

این دانشجویان در حال جمع آوری امضاء و رساندن اعتراض خود به وزارت علوم هستند اما مسئولان دانشگاه آزاد می گویند این آزمون حتما به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

داوطلبان این سوال را از دانشگاه آزاد مطرح می کنند که چرا برخی دانشگاه های سراسری میانگین نمرات دروس را جایگزین آزمون جامع کرده و یا حتی آن‌ را به صورت مجازی برگزار کرده اند اما دانشگاه آزاد در شرایط بحرانی کنونی اصرار بر برگزاری حضوری آن دارد؟

اصرار دانشگاه آزاد به برگزاری آزمونها در شرایط حاد کرونایی

جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به اعتراض و مطالبان دانشجویان می گوید: ستاد کرونا این مجوز را داده است که تا ۱۰ نفر می توان آزمون را برگزار کرد. ما این موضوع را به تمامی واحدهای دانشگاه آزاد ابلاغ کرده ایم که آزمون تا سقف ۱۰ نفر و با رعایت تمامی پروتکل ها برگزار شود.

علمایی درباره زمان برگزاری این آزمون گفت: آزمون جامع دوره دکتری تخصصی (غیرپزشکی) نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ واحدهای دانشگاهی که به دلیل وضعیت قرمز کرونا، زمان برگزاری آزمون جامع آنها به تعویق افتاده است، باید حداکثر تا پایان هفته اول شهریور ماه ۱۴۰۰ برگزار شود.

این مقام مسول دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه بخش شفاهی آزمون جامع به صورت آنلاین و از طریق سامانه های آموزشی مورد تأیید دانشگاه برگزار خواهد شد، گفت: دانشجویان همچنین می توانند با استفاده از طرح تعاون در واحدهای دانشگاهی شهر محل سکونت به صورت حضوری در آزمون شرکت کنند و الزامی برای حضور آن ها در شهر واحد دانشگاهی خود وجود ندارد.

وی در ادامه این توضیح را داد که مرکز سنجش دانشگاه تاکید ویژه ای برای رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان برگزاری آزمون ها دارد و اگر در مواردی خطایی رخ داده باشد می توانید آن ‌را به سازمان بازرسی ارجاع دهید و آن‌ها حتما پیگیری خواهند کرد.

همچنین بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌ التحصیلی دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به اعتراض داوطلبان آزمون جامع دکتری به برگزاری حضوری این آزمون، گفت: سخنگوی ستاد کرونا اعلام کرده است از این به بعد هیچ آزمونی را به دلیل شیوع کرونا لغو نمی کنیم؛ آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد در نیمسال دوم در حدود ۲۹۰ واحد و برای کمتر از ۵ هزار نفر برگزار می شود یعنی در هر واحد حدودا برای ۲۰ نفر این آزمون برگزار می شود. به منظور رعایت پروتکل ها ممکن است بعضا آزمون در چند سالن برای این افراد برگزار شود.

کاظمی رعایت پروتکل های بهداشتی برای برگزاری آزمون های EPT را سخت گیرانه تر از پروتکل های سازمان سنجش دانست و گفت: تنها زمانی که ما در برگزاری آزمونی دچار مشکل می شویم که مربوط به ما هم نیست، زمان خروج دانشجویان است که علی رغم تذکر متاسفانه خودشان رعایت نمی کنند.

وی افزود: طبق دستورالعمل، ما در محل هایی آزمون EPT را برگزار می کنیم که چندین درب خروج و در صورت امکان چندین درب ورود برای چک کردن و بازرسی های بدنی وجود داشته باشد. تاکید کرده ایم آزمون در ساختمانی که تک درب خروج دارد، به هیچ وجه برگزار نشود. به طور مثال در واحد علوم تحقیقات آزمون در محلی برگزار می شود که ۴ درب خروج دارد.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد ادامه داد: از طرفی آزمون EPT هر ماهه برگزار می شود و آن دسته از عزیزانی که نگران هستند میتوانند آن را به تعویق بیندازند.

وی افزود: درباره برگزاری آزمون ها همچنین نامه ای به بازرسی دانشگاه داده ایم که بر رعایت پروتکل ها حتما نظارت کند.

کد خبر 5277357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فهیمه روزبهانی IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      45 4
      ازمون را به خاطر روزی ۲۰۰نفر فوتی تعویق انداختن ،حالا که امار سه برابر شده چه تدبیری برای برگزاری دارند ؟ شفاهی غیر حضوری؟؟؟اساتید بیمار نشوند؟؟ دوستانی دارم که تازه مبتلا شده اند ،ناقلین چه ..چه برسر بچه هایمان می اید .چه منطقی پشت این قضیه است ؟؟؟!!!!
    • .... IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      34 1
      لطفاً آزمون جامع رو لغو کنید و معدل رو جایگزین کنید
    • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      23 3
      سلام و عرض ادب الان تمام مشکلات رعایت نشدند پروتکل ها تقصیر دانشجو هست چرا بخشنامه قبلی خودتون رو هم نقض می کنیددد… در شرایط قرمز آزمون رو لغو کردید مگر شرایط قرمز تغییری کرده سیاه شده …دریغ از اندکی فکر و تامل از مسئولین … همه چیز همه تقصیر مردم. هست هر روز عده ای از بین می روند
    • Mahmoudi IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      21 1
      لطفا این آزمون رو کنسل کنید خیلی از هموطن هامون از دست رفتن آزمون جامع برگزار نشه و به جای اون معدل درس ها جایگزین بشه این کار مسافرت بین شهری رو افزایش میده خیلی از دانشجو ها مهمان شهر دانشگاهشون هستند
    • فاطمه آماده شاد AE ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      5 1
      من هم موافق لغو آزمون جامع و ept هستم و شرط معدل را با دوران جدید به صلاح میبینم و البته که کمی دید باز مدیریت را میطلبد و همراهی همه دانشگاه های تحصیلات تکمیلی
    • پيمان رضي IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      3 1
      با سلام واحترام به دليل برگزاري غيرحضوري كلاس ها وشرايط بسيار خاص كرونايي ٢ راه حل پيشنهاد مي گردد ١. معدل دروس بجاي نمره امتحان جامع ٢. يا بصورت غير حضوري ازمون جامع برگزار شود با سپاس
    • فائزه تورانی IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      4 1
      خواستار لغو آزمون جامع هستم و یا جایگزینی معدل
    • ناشناس IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      4 1
      ما دانشجوی ورودی مدیریت علوو و تحقیقات هستیم و فقط در گرایش مدیریت دولتی 60 نفر حداقل دانشجو هستیم در اطلاعیه اعلام شده رشته های مدیریت و اقتصاد با هم برگزار میشود
    • مهران IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      4 1
      با سلام متاسفانه هیچ تعقل و استدلالی پشت این تصمیم نیست این نوع تصمیم گیری ها باعث شده که بیشترین فوتی ها و مبتلایان رو در دنیا داریم، من به نوبه خودم در این شرایط شرکت نمیکنم، چون جان فرزندان و عزیزانم برایم مهم تره تا گرفتن مدرک دکتری به هر قبمتی
    • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      3 1
      لطفا امتحان را لغو کنید به خانواده و بچه هایمان رحم کنید .معدل امتحان کتبی را لحاظ کنید .
    • سعید IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      4 1
      بیشتر دانشگاهها معدل را جایگزین نموده اند . پس چرا دانشگاه آزاد اینکار را انجام نمی دهد .
    • لیلی FR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      4 1
      تورو خدا در این شرایط بحرانی چرا با جان مردم بازی میکنن امتحان جامع در شرایط قرمز لغو شد الان که وضع بدتره چه لزومی داره این امتحان
    • فروزان IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      3 0
      مسئول محترم زمانی که میشود معدل رامثل دانشگاه دیگرجایگزین کنید چراباسرنوشت انسانهاوخانواده های مظلومش بازی میکندچرا؟بهچه قیمت؟؟؟باورکنیدآسمانی برزمین نخواهدآمداین فقط دعای خیریست که پشت سرتان خواهدبود!!!
    • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      5 0
      توضیح بدن که مبنای علمی آزمون جامع چی هست؟ دروسی که ما باید خودمون بخونیم و بیام امتحان بدیم!!؟؟ مادر منم میتونه اینطوری دکتری داشته باشه ، خودت کتاب بخر، بشین بخون، اونها ببینن بلدی یا نه!!! مگه قراره کنکور بدم که خودم منابع رو بدون آموزش کامل بخونم و برم امتحان اونهم توی این وضعیت مرگبار
    • dariush IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      3 0
      با سلام.لطفا در این شرایط حاد عقلانیت رو بر احساسات ارجح بدونین.برگزاری آزمون جامع در این شرایط برای هیچکس منفعتی نداره.استاد دانشجوی خودش رو میشناسه و بار علمی اون رو میدونه.درگیر شدن حتی یک نفر در این آزمونها تبعات بدی برای یک خانواده و حتی یک فامیل داره.مواظب اعمالمون باشیم...
    • RO ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      7 0
      باتوجه به شرایط حاد کرونایی کشور باید این ازمون جامع لغو بشه ومعدل جایگزین بشه مگه دانشگاه آزاد تافته ی جدا بافته با دانشگاههای دیگه هست ؟ که بخاطر شهریه با جان دانشجویان بازی میکنه ؟؟
    • مهدی IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      6 0
      با سلام،واقعا با توجه به شرایط فوق خطرناکی که هست چه اشکالی داره امتحان جامع که خودش مجموع امتحانات ترمهای گذشته هست که دانشجو یکبار پاس کرده برگذار نشه و بجاش مجموع نمرات ترم رو جایگزین کنن،مگه قوانین دانشکاه وحی منزله؟ یا از جون دانشجوها واجب تر
    • دانشجو ازاد IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      4 0
      مگر تو ده روزمونده تا امتحان جامع میشه درس خوند که دیروز وامروز گفتن بخشنامه جدید این هست؟از این مسئولان انتظار داریم با حواس و درایت دقیق تری بررسی نمایند چندماه اصلا نشده زندگی داشته باشیم چه برسه درس والانم ده روزمونده به تاریخ جدید ازمون جامع داشنگاه ازاد .حتی چندماه ازمون زبان نبود سخته شرایط
    • غزال باقری IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      4 0
      الان شرایط آزمون علوم پایه هم به همین صورت، اونم در حالی که اکثر دانشجوها یا خودشون یا خانوادهاشون درگیر کرونا هستن باید استرس آزمون ها رو هم داشته باشن‌...
    • زهرا دهینی IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      4 0
      در خرداد که شرایط خیلی بهتر بود ازمون عقب افتاد ولی الان با این اوضاع وحشتناک و سرایت بالای ویروس اصلا رفتن به سر جلسه کار عاقلانه نیست.
    • فاطمی IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      5 0
      خرداد و تیر که اوضاع کرونا بهتر از الان بود آزمون به تعویق افتاد الان که روزهای سیاه کرونایی رو داریم میگذرونیم میگن حضوری امتحان بدید، کدوم عقل و منطقی اینو می پذیره! چند ماهه که اسیرمون کردن... خداوکیلی کدوم یک از ما دانشجوها خودمون یا خانواده مون درگیر مشکلات کرونا نبودن؟ خسته مون کردید به الله
    • بیتا قلندر RO ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      5 0
      سلام به نظر منم جمع بستن معدل نمرات ترم گذشته واقعا منطقی تره، به شخصه سه بار برای این امتحان اماده شدم و ترسی از ازمون حضوری به لحاظ جواب دادن به سوالات ندارم.. اما با این کار صدها دانشجو و پرسنل دانشگاه راهی کوچه و خیابان میشن و چرا باید در معرض خطر قرار بگیرن؟ جامع که کنکور نیست!
    • البرز IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      5 0
      لطفا آزمون رو لغو كنيد و معدل جاگزين كنيد
    • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      4 0
      شهریه رو که گرفتید.به مردم رحم کنید و آزمون رو با شرط میانگین معدل جایگذاری کنید. همیشه در همه اتفاقات مردم که معلول کار هستند رو مقصر میدونید،در صورتیکه علت رو ول کردید.
    • جمالی IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      4 0
      شرایط کرونا که بدتر شده. چه کسی تصمین میکنه که ما کرونا نگیریم و خانواده هامون درگیر نشن. مگه نمیشه در شرایط بحران راه دیگه ای براش پیدا کرد ما این درد کرونا رو به خانواد هامون هدیه بدیم که داریم امتحان جامع میدیم. نمرات میانگین رو بذارید
    • نیلوفر عیوضیان AE ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      4 0
      سلام. من شدیدا درگیر کرونا دلتا شدمو همچنان وضعیت جسمی بدی دارم. و چطور میتونم تو ازمون حضوری اون هم تو یه شهر دیگه شرکت کنم. باتوجه به اینکه شهر مقصد وضعیت کرونا بالات. از حتی قرمز هست و منع عبور و مرور وجود دارد چطور باید در جلسه شرکت کنم. لطفا تجدید نظر بفرمایید.
    • فرد NL ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      5 0
      چطور ممکنه توی این شرایط وحشتناک کرونایی که روی ۵۰۰،۶۰۰ نفر میمیرن دانشگاه آزاد میخواد امتحان برگزار کنه اینقدر سخته واسشون که میانگین نمرات رو جایگزین کنن در حالی که همه‌ی این دروس رو ما در طول ترم‌های گذشته پاس کردیم
    • محسن IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      5 0
      امتحان جامع بایدلغو بشه الان سه بار وقت وکار وزندگی رو تعطیل کردیم درس خوندیم وبرگزار نشد .الانم که شرایط از سیاه هم رد کرده چطور میخواید امتحان اونم حضوری برگزار کنید
    • US ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      4 0
      به بزرگواران مسئول پاسخگو بفرمایید دغدغه ما قطعا فضا و رعایت پروتکل ها در حین امتحان نیست.. در شرایط بحرانی فعلی که یا خودمان درگیر بیماری هستیم یا عزیزان و خانواده هایمان و با شرایط روانی حاکم بر جامعه و البته مسئولیت های شغلی که بر دوشمان هست واقعا انتظار دارید بتوانیم تمرکز کنیم و مطالعه کنیم؟!
    • شکیبا IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      6 0
      این چه معنی میده که در شرایط مرگبار با این بی برقی حدود ده ساعت بشینیم کنار هم درسهایی که از شون نمره داریم رو دوباره امتحان بدیم؟ کاش عقلانیتی حاکم بود. سالم بیایم و بیمار برگردیم!!! حیطه علم لنگ میمونه اگه میانگین رو در نظر بگیرن؟
    • شکیبا IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      3 0
      تو این روزهای گرم و بی برقی میشه یکی بگه چجوری باید ده ساعت کنار هم بشینیم و اساسا چرا باید بشینیم؟ یه بار امتحان دادیم و نمره داریم. سالم بیایم و مریض برگردیم که بمیریم؟؟!! اگه امتحان لغو بشه چه اتفاقی میافته؟ جامعه علمی به خطر میافته؟ کاش جون مردم ارزش داشت
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      5 1
      مسولین بی رحم دانشگاه آزاد،دست بردارید از این کارها
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      5 0
      باید از دست رییس دانشگاه آزاد شکایت کنیم،که قاتل جان جوانان مردم دارن میشن
    • IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      4 0
      لطفا آزمون رو لغو كنيد و معدل جاگزين كنيد
    • عادل IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      4 1
      شنیدم 200 نفر از دانشجویان نامه اعتراضینوشتن و فرستادن برای آقای دکتر طهرانچی خواهش میکنم اعلام عمومی کنند و ببینن چند امضا جمع میشه برای لغو ازمون در شرایط کنونی ، این وضعیت کرونا به مراتب بدتر از اوایل خرداد است آیا کسی نیست که جوابگوی چنین تصمیمی باشد ؟
    • رضازاده IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      3 0
      واقعا دلیل اصرار و پافشاری دانشگاه ازاد با وجود گذراندن دروس به صورت مجازی و ازمون حضوری جامع رو درک نمیکنیم بیشتر دانشگاهها معدل را جایگزین نموده اند . پس چرا دانشگاه آزاد اینکار را انجام نمی دهد .یه نهایتا ازمون کتبی و شفاهی رو به صورت انلاین برگزار کند.التماس تفکر
    • محمد IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      2 0
      واقعا تو این شرایط ضرورتی برای برگزاری ازمون جامع از واحدهای که ترمهای گذشته پاس شده دیده نمیشود
    • مصدقی IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      2 0
      ممنون از گزارش خوبتون دکتر کیوانی استاد ویروس شناسی امروز در مصاحبه ای اعلام کرده" نیممممممم ساعت قرار گرفتن با یه فرد مبتلا در فضای بسته باعث ابتلا میشه. ولی مسئولین فهیمممم دانشگاه آزاد گویا سر لجبازی و بازی با جان دانشجوی بخت برگشته دارن چرا؟؟ خدا تو به فریاد برس
    • جمالی IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      3 0
      نطرات ما رو باید مقامات بالاتر بشنون تا اهمیت بدن دانشگاه آزاد انگار اینهمه نطرات رو نمیبینه دانشگاه دولتی کنسل کرد دانشگاه آزاد چرا اصرار دارد که بر گزار شود مگه ارزش امتحان از زندگی بیشتر ه ؟
      • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
        4 0
        آره دقبقا من چند تا ایمیل به مسئولین دانشگاه آزاد زدم، نمیدونم دیگه چطور میشه باهاشون در ارتباط بود ای کاش همه با هم اتحاد داشتیم برا اعتراض
    • مهدی IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
      1 0
      سلام منطق برگزاری حضوری آزمون جامع مشخص نیست. در شرایطی که منع تردد وجود دارد.
    • Morteza IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
      1 0
      باور نکردنی است تا کنون که هیچ کجا ، نه مجلس و نه وزارت علوم و .... نسبت به سلامت جان دانشجویان هیچ توجهی نکرده است. یک امر بدیهی که دانشجوی دارای علائم بیماری لاجرم در آزمون شرکت و بقیه را درگیر میکند را بارها متذکر شدیم ولی ... وخدایی که در این نزدیکیست
    • سلیمی IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      1 0
      سلام.من به نمایندگی از جمعی دانشجویان دامپزشکی به برگزاری آزمون جامع پیش درمانگاهی بصورت حضوری اونهم دراین شرایط بحرانی وسخت کرونا اعتراض دارم.لطفا بدادخانواده هاو دانشجویان مضطرب ونگران جانشان برسید