۱۸ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۰۲

فرماندار گناوه:

خبرنگاران گناوه در مقابله با شیوع کرونا نقش موثری داشته‌اند

خبرنگاران گناوه در مقابله با شیوع کرونا نقش موثری داشته‌اند

گناوه- فرماندار گناوه گفت: خبرنگاران شهرستان گناوه دربحث شیوع کرونا بیشترین کمک را در همکاری با ستاد مقابله با کرونا، کمک به مدافعان سلامت و کادر درمان و حوزه نظام درمانی داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو عصر دوشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان گناوه در مصلی جمعه با گرامیداشت یاد شهدای رسانه و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: روز خبرنگار فرصت مناسب و مغتنمی است تا اقشار مختلف جامعه به اهمیت، ارزش و نقش خبرنگاران و فعالان این عرصه توجه کنند.

فرماندار گناوه افزود: فعالان رسانه با کمترین ادعا و بیشترین تأثیرگذاری در هدایت و روشن گری جامعه به عنوان دیده بان و حلقه واسط بین مردم و مسئولان و ارکان حاکمیت ایفای نقش می‌کنند و با بیان حقایق نقش ارزشمند و تأثیر گذاری در تنویر افکار عمومی دارند و هدایتگر و چراغ راهنمای افکار عمومی هستند

وی گفت: خبرنگاران شجاع و آزاده می‌تواند نقش مؤثری در جلوگیری از فساد و ظلم در جامعه داشته باشد.

وی با تقدیر و تشکر ویژه از خبرنگاران شهرستان گناوه گفت: خبرنگاران شهرستان گناوه با هوشمندی بالا منافع و مصالح جامعه را دقیق درک می‌کنند و ورود آنها در تأمین مصالح و منافع عمومی بدون در نظر گرفتن منافع شخصی بسیار مؤثر است که این یک ویژگی بسیار ارزشمند برای خبرنگاران و کسانی که در کسوت رسانه و کار فرهنگی مشغول فعالیت هستند محسوب می‌شود.

خبرنگاران گناوه در مقابله با شیوع کرونا نقش موثری داشته‌اند

وی گفت: خبرنگاران شهرستان گناوه در طول سال بدون هیچ چشم داشتی با کمترین امکانات با پایین‌ترین حقوق و مزایا و صرفاً بر اساس علاقه و تعصبی که به جامعه و مردم دارند رسالت مهم و بزرگی را در شهرستان به ویژه در مقابله با کرونا ایفا کرده‌اند.

مهرجو ادامه داد: خبرنگاران شهرستان گناوه در بحث شیوع کرونا بیشترین کمک را در همکاری با مسئولان ستاد مقابله با کرونا، کمک به مدافعان سلامت و کادر درمان و حوزه نظام درمانی داشته‌اند که این نقش بی بدیل و بسیار ارزشمند است.

فرماندار گناوه یادآور شد: خبرنگاران شهرستان هم در انعکاس مطالبات و درخواست‌های مردمی و هم در حوزه انعکاس دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی کمک‌های بسیار مؤثری داشته‌اند و به رسالت خود در این زمینه به نحو شایسته عمل کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان گناوه نیاز دارد که در حوزه زیرساخت‌های درمان و سلامت و توسعه زیرساخت‌های بندری گام‌های مؤثری برداشته شود که در این زمینه نقش خبرنگاران در ارتقا سطح شهرستان بسیار مؤثر و تعیین کننده است.

خبرنگاران گناوه در مقابله با شیوع کرونا نقش موثری داشته‌اند

در پایان این نشست که در مصلی جمعه به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد از خبرنگاران و پیشکسوتان رسانه و خبر در شهرستان گناوه تجلیل شد.

کد خبر 5277519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha