۲۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۵۷

امام‌جمعه کالپوش:

مشکل قطع آب حسین‌آباد قابل‌تحمل نیست/ ۲خواسته مهم مردم از آبفا

مشکل قطع آب حسین‌آباد قابل‌تحمل نیست/ ۲خواسته مهم مردم از آبفا

میامی- امام‌جمعه کالپوش بابیان اینکه قطع آب این روزها در حسین‌آباد غیرقابل‌تحمل شده است، گفت: مردم امروز برای وضوی نماز جمعه آب نداشتند و مصوبات جلسات هنوز اجرایی نشده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اسماعیل بهرامی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کالپوش به میزبانی مسجد جامع حسین‌آباد بابیان اینکه قطعی‌ها آب این روزها در حسین‌آباد به موضوع غیرقابل‌تحمل بدل شده است، ابراز داشت: متأسفانه جلسات و مصوبات آن هنوز به ثمر نرسیده است امروز در زمان اذان ظهر جمعه آب قطع بود و مردم آب برای وضو نداشتند.

وی با تأکید بر اینکه مردم حسین‌آباد از مسئولان آبفا و شورای روستا دو خواسته دارند، افزود: نخست می‌بایست فلکه‌های آب ساماندهی شود و به‌غیراز افراد مسئول کسی در قطع و وصل آب نقش نداشته باشد و ثانیاً ساعات و زمان قطع آب به مردم اطلاع‌رسانی شود.

رویکرد انقلابی و جهادی انتظار مردم از دولت سیزدهم

امام‌جمعه کالپوش با ضمن اشاره به در پیش بودن هفته دولت، ابراز داشت: تشکیل دادن دولت قوی مردمی و تحول‌گرا، یا همان دولت جوان حزب‌اللهی و انقلابی، الزاماتی دارد که باید به آن توجه ویژه داشت اتخاذ رویکردهای انقلابی درحرکت دولت، حرکت جهادی، ساده زیستی، پاک دستی و مبارزه با فساد و غیره از الزامات تحقق دولت جوان و حزب‌اللهی است.

بهرامی بابیان اینکه اتخاذ نگاه‌ها و رویکردهای انقلابی و جهادی در حل مسائل و مشکلات جامعه بر اساس راهبرد «ما می‌توانیم» است، تصریح کرد: حرکت بر مبنای بیانیه گام دوم و توجه عینی و عملی به سیاست‌های اعلامی رهبر معظم انقلاب که در اسناد بالادستی آمده و سال‌ها بسیاری از آن‌ها بر زمین‌مانده، مسئله اساسی در تحقق این امر است.

وی بابیان اینکه خوشبختانه در فهرست اعلامی از سوی رئیس‌جمهور دو ویژگی بشارت آفرین به چشم می‌خورد، افزود: یکی جوان‌تر شدن سنّ اعضای کابینه که به حدود ده سال جوان‌تر رسید و دیگری سابقه انقلابی و جهادی و روحیه مردمی اکثر قریب به‌تمامی آنان است البته درباره کارآمدی ایشان باید منتظر نظر مجلس و رأی قوه مقننه و سپس رویکردها و عملکردهای آنان باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با زندانیان، سخنرانی پخته، سُخته و جامع رئیس‌جمهور در سخنرانی روز تنفیذ خود، اوضاع افغانستانِ مظلوم و تقدیر و تشکر از هیئت‌های عزاداری مهم‌ترین موضوعاتی بود که در نماز جمعه این هفته کالپوش مطرح شدند.

کد خبر 5285133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha