۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹

میرتاج‌الدینی در موافقت با کلیات کابینه:

دولت سیزدهم می‌تواند چک برجام را وصول کند

دولت سیزدهم می‌تواند چک برجام را وصول کند

نماینده مردم تبریز گفت: با تغییر رویکرد انفعالی به رویکرد اقتدار، دولت می‌تواند چک وصول نشده برجام را وصول کند و تحریم‌ها را بردارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی روز شنبه ۳۰ مردادماه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی کلیات کابینه پیشنهادی محمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز در موافقت با کلیات کابینه دولت سیزدهم گفت: دولت در شرایط سختی کار خود را آغاز کرده است. شیوع کرونا، افزایش تورم، افزایش ۱.۵ برابری بدهی‌های دولت و کسری بودجه مشکلات زیادی را برای کشور ایجاد کرده است. برای برون رفت از این وضعیت باید حرکتی شجاعانه و عالمانه انجام داد.

وی با اشاره به اظهارات جلال محمود زاده در مخالفت با کلیات کابینه اظهار داشت: می‌خواهم گلایه‌ای از همکار مخالفم داشته باشم. نباید در مجلس صحبتی مطرح شود که رسانه‌های بیگانه سوءاستفاده کنند. نباید خدمات نظام اسلامی را نادیده گرفته و در مورد قبرخوابی و تن فروشی صحبت کنیم.

میرتاج الدینی تصریح کرد: دولت رئیسی بر اساس پاکدستی، فسادستیزی، جوان گرایی، استفاده از نیروهای صاحب تجربه و ارزشمند شکل گرفت.

نماینده مردم تبریز گفت: اشتغال زایی، رونق تولید، خودکفایی در تولید کالاهای اساسی، اصلاح نظام بانکی از برنامه‌های مهم دولت است. دولت باید در راستای حل مشکل حاشیه نشینی، ساخت ۱.۵ میلیون مسکن و مشکل شغل برنامه ریزی دقیقی انجام دهد.

وی افزود: رفع تحریم‌های ظالمانه باید در اولویت کار وزارت امور خارجه قرار گیرد. با تغییر رویکرد انفعالی به رویکرد اقتدار، دولت می‌تواند چک وصول نشده برجام را وصول کند و تحریم‌ها را بردارد.

کد خبر 5285317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha