۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۲۱

فرماندار اسدآباد مطرح کرد؛

واکسیناسیون ۳۰ درصد جامعه هدف در اسدآباد

واکسیناسیون ۳۰ درصد جامعه هدف در اسدآباد

همدان_ فرماندار اسدآباد گفت: از جمعیت ۷۳ هزار و ۹۰۹ نفری بالای ۱۸ سال شهرستان تاکنون ۳۰ درصد از جمعیت هدف واکسینه شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید کتابی در حاشیه بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون اسدآباد اظهار کرد: در بحث واکسیناسیون با راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سالن شهدای شهر اسدآباد، تمهیدات خوبی دیده شده و تاکنون در این شهرستان ۲۲ هزار و ۲۰۰ واکسن دز اول و دوم تزریق شده است.

وی افزود: با توجه به اختصاص مقدار بیشتر واکسن توسط وزارت بهداشت در روزهای آینده به شهرستان در همین رابطه نیازمند راه اندازی مرکز دوم تجمیعی واکسیناسیون شهرستان هستیم که به همین منظور سالن شهید راحمی به عنوان دومین مرکز واکسیناسیون تجمعی شهرستان در نظر گرفته شده و تمهیدات لازم در این رابطه در دست اقدام است.

کتابی با اشاره به در حال انجام بودن واکسیناسیون در پایگاه‌های بهداشت روستاهای شهرستان، تصریح کرد: گروه‌های مختلف اعلام شده از جمله فرهنگیان، رانندگان، نیروی انتظامی و گروه‌های سنی در شهرستان برای دریافت واکسن خود در حال مراجعه هستند و از دیگر افراد جامعه هدف واجد شرایط نیز درخواست داریم برای دریافت واکسن خود حتماً مراجعه کرده و تعلل نکنند.

وی با قدردانی از دانشکده علوم پزشکی، ناحیه مقاومت سپاه اسدآباد و نیروهای همیشه در صحنه بسیج، بیان کرد: نیروهای سپاه و بسیج و هلال احمر شهرستان همکاری لازم با دانشکده را از ابتدای شیوع کرونا داشته‌اند.

فرماندار اسدآباد ادامه داد: این همکاری ادامه دارد، ضمن اینکه برای اضافه شدن مرکز دوم تجمیعی واکسیناسیون و اطلاع رسانی، تزریق و نوبت دهی در این مرکز نیز این همکاری و هم افزایی ضرورت خواهد داشت.

کد خبر 5286054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha