۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب استان اصفهان:

آیت الله فقیه ایمانی مدیریتی چند جانبه داشت

آیت الله فقیه ایمانی مدیریتی چند جانبه داشت

اصفهان- عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب استان اصفهان گفت: قدرت مشاوره آیت الله فقیه ایمانی در همه زمینه‌ها و داشتن مدیریت چند جانبه از ویژگی‌های بارز وی بود.

حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت‌ها و عملکرد مرحوم سید کمال فقیه ایمانی اظهار داشت: یک مدیر ساخته شده در همه زمینه‌ها بودند و به لحاظ فردی نیز بر نفس اماره غلبه داشتند.

وی ادامه داد: مرحوم آیت الله سید کمال فقیه ایمانی خود را همیشه در محضر خدا می‌دید و با خدا معامله کرد بنابراین فردی که خود را برای خدا قرار دهد توفیق الهی و سعه‌صدر نصیب او می‌شود.

برخورداری از قدرت مشاوره مرحوم آیت‌الله فقیه ایمانی

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب استان اصفهان خاطر نشان کرد: قدرت مشاوره با افراد در زمینه‌های مختلف فنی، مهندسی، حوزوی و مسائل دیگر داشتند و به تعبیر مقام معظم رهبری در ابعاد مجاهدت فرهنگی، حضور مردمی و نشر بین‌المللی هویدا بود.

وی با بیان اینکه در برخی از علما تنها یک بعد از این موارد وجود دارد، گفت: علمایی هستند که فعالیت‌های علمی دارند اما تک بَعدی است و یا گاهی خدماتی به دور از در نظر گرفتن ابعاد مجاهدت فرهنگی انجام می‌دهند، در حالی که آیت الله فقیه ایمانی مدیریتی چند جانبه داشتند.

به روز بودن و پیش قدم در خدمات اجتماعی

حجت الاسلام سالک توجه به حوزه علمیه، گسترش فعالیت‌های حوزه و دار الحکمه، تفسیر قرآن، راه‌اندازی بیمارستان‌های امام حسین (ع) و توجه به موضوعات روز را از دیگر ویژگی‌های این مرحوم برشمرد و گفت: مرحوم از مسائل روز دنیا اطلاع داشتند و بنده به طور میانگین هفته‌ای یک روز خدمت ایشان بودم و از مسائل پیش‌آمده در مجلس و جامعه جویا می‌شدند.

وی افزود: درواقع مرحوم آیت‌الله فقیه ایمانی در مسائل سیاسی، حکومتی، اطاعت از ولایت و رهبری، حرمت داشتن علما و خدمات اجتماعی ورود پیدا می‌کردند، برای نمونه در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان پیش قدم بودند و برای سلامت مردم اصفهان فعالیت‌های بسیاری انجام دادند.

کد خبر 5286140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha