محور های رسانه های لبنان؛

ارسال کشتی سوخت ایران به لبنان/ «تهران» دوست وفادار «بیروت» است

ارسال کشتی سوخت ایران به لبنان/ «تهران» دوست وفادار «بیروت» است

رسانه‌های لبنان طی ۲۴ ساعت گذشته به موضوعات مختلفی پرداختند که ارسال کشتی حامل سوخت از سوی جمهوری اسلامی ایران به این کشور، مهمترین سوژه خبری این رسانه‌ها است.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: رسانه‌های مختلف لبنان در ۲۴ ساعت گذشته به رویدادهای مختلفی پرداختند که سرخط خبری آنها بدین شرح است:

تارنمای العهد عنوان کرد: ایران دوست وفادار لبنان است و آمریکا دشمن شماره یک آن.

تارنمای المدن در مطلبی آورده است: اسرائیل در طرح انتقال گاز مصر به لبنان نقش دارد و این کار را با هدف رویارویی با ارسال نفت ایران به لبنان دنبال می‌کند

تارنمای لبنان ۲۴ در مطلبی اعلام کرد: برخی اطلاعات نشان می‌دهد نفتکش ایرانی مستقیم به لبنان نمی‌آید و بلکه به پالایشگاه بانیاس سوریه می‌رود و از آنجا به لبنان می‌آید.

پایگاه النشره گزارش داد: در میان دو دیدگاه که یکی اعزام نفتکش ایرانی به لبنان را شکست محاصره لبنان و دیگری آغاز یک جنگ توصیف می‌کند، مردم لبنان قرار دارند که هیچ چیزی جز پایان خفت و خواری در زندگی را نمی‌خواهند.

شبکه المیادین اعلام کرد: سخنان نصرالله درباره اعزام نفتکش ایرانی به لبنان، معادله بازدارنده جدیدی را در مقابل اسرائیل این بار در پهنه دریا ترسیم کرد.

این شبکه در مطلبی دیگر آورده است: امروز قطر تبدیل به بازیگر مؤثر در افغانستان جدید شده است.

کد خبر 5286869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      26 14
      دوست حزب الله لبنان و دشمن ملت مظلوم ايران
    • مهدی IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      2 2
      سیاست کلان کشور را نمیشه به سرعت تغیر داد بخصوص اقتصاد نو پای کشور را. دوست عزیز درسته در ۱۰ سال گذشته معیشت ما بهم ریخته ولی در حال بهبود هست به امید خدا.