۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۳۵

با اجرای بخشی از تعقیبات مشترکه؛

حسن محمدیان منتخب سومین جلسه ارتقاء دعاخوانان ممتاز شد

حسن محمدیان منتخب سومین جلسه ارتقاء دعاخوانان ممتاز شد

سومین جلسه از پنجمین دوره ارتقا دعاخوانان ممتاز کشور، به میزبانی شورای عالی قرآن برگزار شد که اجرای بخشی از تعقیبات مشترکه توسط حسن محمدیان به عنوان اجرای منتخب در این جلسه تعیین شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین جلسه از پنجمین دوره ارتقا دعاخوانان ممتاز کشور، به صورت نیمه حضوری و مجازی به میزبانی شورای عالی قرآن برگزار شد و دعاخوانان ممتاز با برقراری ارتباط دوسویه و برخط تصویری، در این جلسه شرکت کردند.

در این جلسه سید عباس انجام، کارشناس و داور رشته دعاخوانی به صورت حضوری و رضا روان بخش کارشناس مقامات و نغمات ایرانی به صورت مجازی به نقد و تحلیل اجرای دعاخوانان پرداختند.

مروری بر مطالب جلسات گذشته، تدریس گوشه‌های اصلی دستگاه ماهور و کارورزی اجرای این نغمات با مشارکت همه دعاخوانان، از مواردی بود که روان بخش به آن پرداخت.

محمدمهدی آزاد و حسن محمدیان از تهران دعاخوانانی بودند که اجرای ایشان از زیارت وارث و دعای تعقیبات مشترکه نماز مورد نقد و تحلیل قرار گرفت و در پایان اجرای بخشی از تعقیبات مشترکه توسط حسن محمدیان به عنوان اجرای منتخب در این جلسه تعیین شد.

لازم به ذکر است جلسات ارتقا دعاخوانان در این دوره، یک نوبت به صورت نیمه حضوری و یک نوبت به صورت مجازی در هرماه برگزار می‌شود.

کد خبر 5289765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha