۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۴۵

به دنبال استقرار در ساختمان وزارت بهداشت؛

گفتگوهای عین اللهی با معاونان وزارت بهداشت آغاز شد

گفتگوهای عین اللهی با معاونان وزارت بهداشت آغاز شد

وزیر بهداشت که روز گذشته وارد وزارتخانه شده بود، از صبح یکشنبه گفتگوها و جلسات خودش با معاونان وزارت بهداشت را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین اللهی روز گذشته که وارد ساختمان وزارت بهداشت شده بود، با سعید نمکی دیدار داشت و در جریان وضعیت برنامه‌ها و اقدامات وزارت بهداشت قرار گرفت.

به دنبال آن، وزیر بهداشت از صبح یکشنبه نشست‌هایی را با معاونان وزارتخانه آغاز کرد. به طوری که در ابتدا با معاون و مدیران ارشد حوزه بهداشت، دیدار و گفتگو کرد و به دنبال آن، نشست مشترکی با معاون و مدیران ارشد حوزه درمان وزارت بهداشت داشت.

عین اللهی در نشست با معاون و مدیران معاونت بهداشت، شنونده سخنان هریک از مدیران پیرامون، وضعیت فعلی کرونا، واکسیناسیون کووید ۱۹، وضعیت بیماری‌های غیر واگیر برنامه‌های اجرایی این حوزه و همچنین حوزه‌هایی همچون سلامت محیط و کار، بهداشت مدارس و خانواده، بهداشت روان، آموزش و ارتقای سلامت، تغذیه، آزمایشگاه‌ها، بهداشت دهان و دندان و شبکه بهداشت، بود.

وزیر بهداشت در این نشست ضمن تاکید بر تمرکز وزارت بهداشت برای توسعه و تقویت زیرساخت‌های برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در دوره جدید، بر انجام واکسیناسیون کووید ۱۹ در اسرع وقت، تاکید و عنوان کرد که باید به سمت پیشگیری برویم، پیشگیری مقدم بر درمان است و چنانچه می‌خواهیم مملکت رشد کند، باید در بخش بهداشت سرمایه گذاری کنیم.

همچنین در نشست با معاونت و مدیران حوزه درمان، ساختار و شرح اقدامات هریک از ادارات در حضور وزیر بهداشت بیان شده و موضوعاتی از جمله درمان بیماری‌ها، سطح بندی، رتبه بندی و اعتباربخشی بیمارستان‌ها، نظارت و بازرسی، تعرفه، وضعیت پیوند اعضا، درمان ناباروری، خرید راهبردی بیمه‌ها، درمان سکته‌های مغزی و قلبی و توانبخشی، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وزیر بهداشت، به دنبال کسب رأی اعتماد از مجلس، بازدیدهای خودش را از بیمارستان‌های تهران آغاز کرد و در ابتدا به بیمارستان مسیح دانشوری رفت و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات بیماران و کادر درمان قرار گرفت.

عین اللهی، سپس به بیمارستان بهارلو رفت و در ادامه بازدیدی از بیمارستان رسول اکرم (ص) داشت.

وزیر بهداشت، همچنین در سفر به خوزستان، در جریان مسائل و مشکلات بیمارستان‌های استان قرار گرفت.

کد خبر 5292019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha