۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۰۵

توضیح دبیرخانه هیات ممیزه ۳ پژوهشگاه درباره نحوه انتخاب اعضا

توضیح دبیرخانه هیات ممیزه ۳ پژوهشگاه درباره نحوه انتخاب اعضا

دبیرخانه هیات ممیزه پژوهشگاههای «شیمی و مهندسی شیمی»، «پلیمر و پتروشیمی ایران» و «رنگ، و مواد و انرژی» در خصوص نحوه انتخاب اعضای هیات ممیزه توضیحاتی را ارائه دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه هیات ممیزه مشترک پژوهشگاههای ( شیمی و مهندسی شیمی، پلیمر و پتروشیمی ایران، رنگ، و مواد و انرژی) جوابیه ای در خصوص« انتخاب اعضای هیات ممیزه پژوهشگاهها بدون انتخابات!» ارائه کردند.

متن جوابیه به شرح زیر است؛

« در پی انتشار خبری مبنی بر «انتخاب اعضای هیات ممیزه پژوهشگاهها بدون انتخابات!» توسط آن خبرگزاری محترم در تاریخ سوم شهریور ۱۴۰۰ و با توجه به اینکه مطلب منتشره با واقعیت موجود ( آن چنانکه در ادامه توضیح داده خواهد شد)فاصله فراوانی دارد مستدعی است دستور فرمایید این توضیحات براساس قانون مطبوعات جهت تنویر افکار عمومی نیز منتشر شود.

فرایند تشکیل هیات های ممیزه در وزارت عتف، فرایندی قدیمی و با سابقه است که براساس آئین نامه ها و دستورالعمل هائی که در ادوار مختلف و حسب ضرورت های زمانی ونه یک دوره خاص مدیریتی تدوین وتکامل یافته و بحمدالله در سطح وزارت ساری و جاری بوده است. براساس مقررات فعلی(ائین نامه مصوب سال ۱۳۹۵) اعضای هیات ممیزه ها شامل یک رئیس، یک دبیر، ۲-۳ نماینده وزیر و مابقی اعضا ( که بسته به استعداد موسسه مربوطه معمولا بین ۷ تا۱۵ عضو هستند) از طریق انتخاب اعضای هیات علمی موسسات و با حکم وزیر عتف انتخاب می شوند.

مدت زمان عضویت در هر دوره ۲ سال بوده و پس از اتمام دوره همین فرایند مجددا تکرار می شود. وظیفه هیات ممیزه صرفا بررسی کارشناسانه و اعلام نظر در رابطه با کیفیت بروندادهای علمی اعضای هیات علمی است که بدلیل تخصصی بودن این موضوع بررسی های کارشناسانه بسیار تخصصی، غیرقابل جایگزین و بسیار با اهمیت است. با این توضیحات کاملا شفاف میشود که تشکیل هیات ممیزه جدید منوط به اتمام زمان دوره قبلی بوده و ارتباطی به پایان کار دولت ها ندارد و ممکن است برای بعضی از دانشگاه ها و موسسات این دو زمان بصورت اتفاقی با هم منطبق شوند.

حال این سوال مطرح می شود که مگر چند درصد این هیات ها انتخاب مجددشان به پایان دوره یک دولت برخورد می کند؟ و یا سوال مهمتر اینکه مگر اصولا کار اصلی هیات های ممیزه که بسیار خاص و فنی است در نهایت چه بروندادی خواهد داشت که نیاز به مهره چینی و مسایلی از این دست باشد؟

نکته دیگر، دقت در اعتراض بعضی از همکاران محترم پژوهشگاه مواد و انرژی، به نحوه انتخاب ۵ عضو از ۲۱ عضو این هیات ممیزه مشترک است. اولا بر اساس گزارش رئیس محترم این پژوهشگاه، انتخابات دقیقا بر اساس دستورالعمل های مصوب شورای آن پژوهشگاه صورت گرفته و مستندات لازم قابل ارائه می باشد. در ثانی آیا مخدوش بودن احتمالی سهم ۲۵ درصدی نمایندگان یک پژوهشگاه در یک هیات ممیزه، مجوز زیر سوال بردن انتخابات برای هیات ممیزه های متعدد پژوهشگاههای کشور را می دهد؟

در پایان مایلیم دوستان محترم را دعوت به انصاف کنیم و اینکه طرح موضوعاتی این چنینی در مطبوعات بدون دادن اطلاعات کافی صرفا بدلیل اینکه احیانا یک یا چند نفر از همکاران مورد نظر در لیست اعضای هیات ممیزه جا نگرفته اند نتیجه ای جز وهن هیات علمی نخواهد داشت.

امید که انشالله همه ما شامل نور هدایت رب جلیل در ادامه خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان باشیم.»

کد خبر 5292816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • برخی اعضای هیات علمی پژوهشگاه مواد GB ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      9 7
      با سلام و تشکر از خبرگزاری مهر، با توجه به اینکه جناب آقای دکتر نکومنش پاسخ مناسبی به اعتراضات اعضای هیات علمی پژوهشگاه مواد و انرژی پیش و پس از برگزاری انتصابات ندادند، تقاضامندم به نحو مقتضی ضمن درج این موارد در ذیل توضیح دبیرخانه، پاسخ این سوالات از ایشان دریافت گردد:
    • برخی اعضای هیات علمی پژوهشگاه مواد GB ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      11 7
      1) چرا به اعتراضات پیش و پس از برگزاری رسیدگی نکردید؟ 2) آیا مرجع صحت و سقم انتخابات رییس پژوهشگاه مربوطه است؟ یا قانون؟
    • برخی اعضای هیات علمی پژوهشگاه مواد GB ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      10 7
      3)چرا همه به اصطلاح منتخبین پژوهشگاه مواد و انرژی منصوبین آقای خاوندی هستند: علی زمانیان، معاون اداری مالی، سعید حصارکی معاون پژوهشی، محمد پازوکی، رییس انتصابی پژوهشکده انرژی، محمد رضا رحیمی پور، عضو حقیقی شورای پژوهشگاه؟؟
      • همکار US ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
        0 6
        به خاطر اینکه کاندید شدند و رای آوردند. لطفا بفرمایید کی کاندید شد و رای آورد و معرفی نشد؟
    • برخی اعضای هیات علمی پژوهشگاه مواد GB ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      8 7
      4) چرا افرادی که در دوره قبل با رایی به مراتب بالاتر از همه این افراد انتخاب شده اند و جایگاه علمی برجسته ای در سطح ملی و بین المللی دارند به ناگاه همگی در این دوره غیب شدند؟ به چه روشی غیب شدند؟ برای جنابعالی جای سوال نیست؟؟
      • اصغر US ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
        1 7
        به خاطر اینکه در دوره قبل اینقدر ضعیف عمل کردند و باج خواهی از همکاران کردند که از ترسشون کاندید نشدند.
    • برخی اعضای هیات علمی پژوهشگاه مواد GB ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      8 6
      5)چرا این منتصبین با کمتر از 20 درصد رای اعضای هیات علمی پژوهشگاه انتخاب شده اند؟؟ ع. زمانیان و م. پازوکی حدود 10 درصد، م. رحیمی پور و س. حصارکی حدود 17 درصد آرا؟؟ این آقایون چگونه قرار است نماینده کل اعضای هیات علمی باشند؟؟ آیا خوانشی از قانون که به این نتایج تامل برانگیز منجر شده است محل سوال نیست
    • برخی اعضای هیات علمی پژوهشگاه مواد GB ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      8 6
      6)توضیح واضحات فرموده اید که انتخابات در پایان دوره انجام می شود و تصادفا با تغییر دولت همزمان شده است، مساله این است که این مدل انتخابات نوظهور، ساختارشکنانه و بی سابقه با نیت سو استفاده از خلا تغییر دولت شکل گرفته و باعث ایجاد چالش برای مدیریت های جدید خواهد شد! به نامه 6/6 دکتر زلفی گل دقت کنید!
    • برخی اعضای هیات علمی پژوهشگاه مواد GB ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      8 5
      7) فرموده اید کار اصلی هیات های ممیزه "در نهایت چه بروندادی خواهد داشت که نیاز به مهره چینی و مسایلی از این دست باشد"، عجبا، برای جنابعالی که استاد نمونه کشوری شده اید بله احتمالا بروندادی ندارد ولی برای اکثریت اعضای هیات علمی، مهمترین اتفاق حرفه ای یعنی ارتقا در این هیات شکل می گیرد!
    • برخی اعضای هیات علمی پژوهشگاه مواد GB ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      5 4
      8) اتفاقا چشم پوشی بر روی تخلفات صورت گرفته وهن هیات علمی است، با فساد و تخلف در همه سطوح باید قاطعانه برخورد شود، اینکه میفرمایید اگر 25% آرا مخدوش باشد به کل بر نمیگردد، اولا شما در جریان کامل این خدشه بوده اید و ثانیا حتی اگر یک نفر هم به صورت مخدوش وارد شده باشد باید هیات پاسخگو باشد!
    • محمد پازوکی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      6 7
      اقای نکومنش رییس محترم هیات ممیزه مشترک با سلام و احترام اقا چی رو تکذیب می کنی واقیعت را تحریف نکن به خاطر دوستی با رییس پژوهشگاه مواد و انرژی خواهشا استعفا بده تا مستندات را منتشر نکرده ایم
      • عضو هیات علمی پژوهشگاه RO ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
        3 7
        حداقل اسم خودت را بگذار یا مثل دکتر واعظی بنویس برخی اعصای هیات علمی. چرا با اسم دکتر پازوکی پیام می دهی. بالاتر دکتر پازوکی را زیر سوال می بری اینجا به اسمش پیام میدی؟ خیلی مردی
    • محدرضا واعظی جزه US ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      4 6
      بنده در جلسه ای که با ریاست پژوهشگاه داشتم، انتقاداتم را مطرح کردم و با توضیحاتی که ایشان دادند متوجه شدم که من اشتباه کرده ام و انتخابات مر قانون انجام شده است.
    • اصغر کاظم زاده US ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      3 7
      من که در دوره قبل بیشترین رای را آوردم و اینبار به خاطر عدم داشتن شرایط کاندید نشدم خودم اعتراضی به نحوه برگزاری انتخابات ندارم. مهم حفظ شان هیات علمی است که متاسفانه بعضی از اعضای هیات علمی که هموز تبدیل وضعیت نشده اند با رسانه ای کردن انتقادات خود شان پژوهشگاه را زیر سوال می برند.
    • عضو هیات علمی پژوهشگاه RO ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      4 7
      متاسفانه ۴ عضو هیات علمی که خودشان دنبال پست و قدرت هستند و می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند اخبار کذب منتشر می کنند.اسم های آنها ا ک، م ر و، م ع ، م ح ف است. وضعیت این افراد را از بازرسی وزارت علوم جویا شوید. رای گیری پژوهشگاه کاملا منطبق بر قانون انجام شده است.
      • عضو هیات علمی پژوهشگاه IL ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
        7 1
        شما هیات رییسه محترم هر چه نداشته باشید اعتماد به نفس خوبی دارید اگر این 4 آدم مشکل پژوهشگاه هستند چرا این همه مهندسی کردید و روال جدید اختراع کردید، مثل دوره‌ های قبل صندوق را وسط میگذاشتید این بیچاره ها هم 4 تا رای می آوردند، برای د. نکومنش هم زحمت نمیشد، الان خوبه ز. پ. با 8-9 رای رفتند ممیزه: ))
      • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
        8 1
        اعضای هیات رئیسه خسته نشدید در این مدت ۳ ساله برای تمام اعضای هیات علمی و قوانین و مقررات نقشه کشیدید ، آیین نامه ترفیع،فناوری،دانشحویی، انتقال به علم و صنعت، کمیته انتشارات...آقا بس کنید دیگه عملکرد شما مشهود است حاشا نکنید واقعا شهامت دارید بازرسی وزارت علوم بیاید در مورد مهره چینی شما بررسی کند
    • آیه ۱۱ سوره مبارکه رعد DE ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      8 1
      این مجموعه بدون در دو دهه اخیر، مسئله‌دارترین و جنجالی‌ترین مجموعه علمی کشور بوده. چرا که این مجموعه نخبه،هنوز به‌این بلوغ سیستمی نرسیده‌اند که"با اجماع عمومی،از ظرفیت‌های مدیریتی داخل سیستمی استفاده کنند" طی بیست سال اخیر صرف نظر از دوران طلایی دکتر صدرنژاد،همواره روئسای پژوهشگاه ازجنس دستگاه نبوده
    • آیه ۱۱ سوره مبارکه رعد DE ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      9 1
      دقت بفرمایید، بیش از ۷۰ نفر هیلت علمی با ۲۳۰نفر غیرهیات علمی و پشتیبانی با بالاسری‌های نگهداری و برق و گاز مخابرات و IT و .... هر ماه حدود ۱۰ میلیارد تومان سرباره برای کشور! بعد بفرمایید مجموعه طی این دو دهه ؛چه میزان آورده برای کشور داشته؟
    • آیه ۱۱ سوره مبارکه رعد DE ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      5 1
      قطعا دلیل این حجم ناکامی،ضعف علمی این مجموعه نیست. تنها دلیل آن"عدم اجماع عقلی برای انتخاب یک راهبر دلسوز و از جنس سیستم" می‌باشد.دقت بفرمایید ؛بلاهت‌هایی در مجموعه پژوهشگاه هست که واقعا بی بدیل است.
    • آیه ۱۱ سوره مبارکه رعد DE ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      15 1
      تصور بفرمایید اگر در یک مجموعه نظامی ، یک گروهبان مسئول دسته یا گردانی باشد که در آن درجات سرهنگی و سرگردی ،چه حسی از مجموعه خواهید داشت!پژوهشگاه از این انتصابات را فراوان تجربه کرده. خانم خانه‌دار با مدرک زیر دیپلم به‌یک باره مدیر حراست و بعد مدیر اداری و پشتیبانی می‌شود.
    • آیه ۱۱ سوره مبارکه رعد DE ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      9 1
      مامور خرید دانشکده کشاورزی ،مدیر حقوقی و مالی دستگاه می‌شود‌.کارمند کترینگ دانشگاه خوارزمی مدیر حراست و مشاور رئیس دستگاه و... قضاوت بفرمائید با این شاکله آیا حال دستگاه خوب می‌شود؟!آیا انتخابات مسئله دستگاه است یا عقلانیت؟
    • آیه ۱۱ سوره مبارکه رعد DE ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      8 1
      در کدام زیر مجموعه عتف پست مشاورعالی حوزه ریاست و رئیس دفتر ریاست و.... تکرار شده؟کدام مرکز تحقیقاتی و پژوهشی اینقدر درگیر حواشی قضایی است؟این حجم از پرونده‌های مفتوح در نهادهای نظارتی و بازرسی در کدام دستگاه همتراز مشابهت دارد؟
      • آیه 12 سوره مبارکه US ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
        0 17
        برادر اگر دقت فرمایید کل این شب نامه ها و پرونده های قضایی ساخته و پرداخته یک گروه مشخص در پؤوهشگاه می باشد. در ضمن طبق بررسی ها اکثر این پرونده ها مربوط به عملکرد دوره های قبل از آقای دکتر خاوندی می باشد.
      • شاهد از غیب رسید DE ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
        23 1
        پاسخ بالا با هدف تمسخر و تحقیر نعوذبالله آیات کلام الله با تیتر"آیه ۱۲ سوره مبارکه" آفتاب دلیل آفتابی است بر خروج از مدار علم ، دیانت ، اخلاق ،معرفت و صداقت در پژوهشگاه.از دیدن این متن قلب هر مومن متشرع و آزاده‌ای بدرد می‌آید ؛که چگونه برای مطاع بی ارزش دنیا به‌هر بی‌اخلاقی متشبث می‌شویم.
      • شاهد از غیب رسید DE ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
        27 1
        اما درخصوص توجیه:عنوان شده شب‌نامه‌ها مختص یک‌گروه خاص لست.برادر عزیز،اگر مذموم است چرا خود جنابعالی با vpnپاسخ می‌دهید؟!!یا خدای نکرده از همان جایی که مدارکتان را گرفته‌اید پیام می‌فرستید. یعنی همچنان تعلق خاطر به کشور مبداء تان دارید؟!چون شما که از مقربین هستید نیازی بهvpnندارید!
      • واحیرتا DE ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
        4 1
        طرف اومده از رئیس حمایت کنه با vpn !!!!یعنی از چی واهمه داره ؟ یا دروغ نوشته که از عقوبتش میترسه یا اینکه از بلاهتشه. آخه برادر من مگه قراره تعقیبت کنن؟اصلا مسئولیت حقوقی این کامنتا به‌عهده خبرگزاریه.اونم شما که در مقام حمایت تنام قد از دستگاه براومدی که نباید بترسی!شاید موضوع دیگه‌ای مطرحه که ...
      • بررسی کرده IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
        3 1
        نوشته طبق بررسی‌ها! نتایج بررسیتون رو منتشر کنین ماهم بدونیم. چیزی که مسلمه تعداد متعارضین دستگاه تو سه سال اخیر نه‌تنها کم نشده بلکه چند برابر شده.گزارش بدید چند درصد پروندهاتون مختومه شدن؟بعدشم اگه اون گروه به‌ظاهر معلوم‌الحال باعث مشکلاتن بدون پرده و بدونvpnمعرفیشون کنید تا همه موانع رو بشناسنشون
    • آیه ۱۱ سوره مبارکه رعد DE ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      7 0
      این حجم شب‌نامه و تعدد سازمان‌های غیررسمی واقعا بی رقیب است؟!قطعا علیرضا خاوندی مردی شریف و درستکار است.این مجموعه هیات علمی دستگاه است که باید انتظارات خود را از لیدری همجنس و همزاد خود طلب کند. سه سال گذشته وقت شناخت سیستم و آزمون و خطا هم برای خاوندی نبوده چه‌رسد به‌آنکه اصلاحات انجام دهد.
    • آیه ۱۱ سوره مبارکه رعد DE ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      4 1
      راه حل؛۱-جوابیه یا بقول پرتال دستگاه تکذبیه استراتژی غلط و ایده‌پرداز و مسبب آن راه غلط به‌ریاست ارائه نموده.ظرف هفته آینده جلسه‌ای با حضور رئیس دستگاه و معارضین از هر طیفی و بدون حضور سایر اعضای هیات رئیسه تشکیل شود.۲-جلسات هم‌اندیشی و اتاق فکر ایجاد شود.بصورت فیزیکی و کاملا واقعی. یک اتاق شیشه‌ای.
    • آیه ۱۱ سوره مبارکه رعد DE ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      3 1
      ۳-حق‌الناس ادا شود. این نفرینی الهی بر دستگاه است که گره‌های بیشمار بر آن ارزانی کرده. تمامی معارضین و شاکیلن تکریم و احضار ، و توجیه و تادیه دیون شود.۴-حلقه‌های ارتباط با صنعت تشکیل و آورده اعضا حاصل از فعالیت پژوهشی منتج به‌تولید به اعضا (با کسر بالاسری‌ها)تقدیم شود.
    • آیه ۱۱ سوره مبارکه رعد DE ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      3 1
      ۵-عطش فعالیت‌های آموزشی محدود و منوط به کسب درآمد از پایان‌نامه‌ها شود.سقف آموزشی برای اعضا بازنگری شود.۶-سازمان‌های غیر رسمی مدیریت شود. ۷-حراست علمی و از پیله حراست فیزیکی خارج شود. حراست فیزیکی ماموریت اداری است.
    • آیه ۱۱ سوره مبارکه رعد DE ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      4 1
      ۸-موانع دسترسی به‌رئیس دستگاه بطور کامل حذف و امکان شنیدن برای شخص رئیس فراهم شود.۹-دیگر مشکلات دستگاه چه از طریق اعضا و چه لایه مدیریتی رسانه‌ای نشود و فقط موفقیت آن و نتیجه فعالیت بیش از ۷۰ نفر انسان شریف و وارسته و نخبه کام ملت را شیرین کند.والسلام
    • شاهد از غیب رسید DE ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      4 1
      اما اینکه فرمودید پرونده‌ها مرتبط به‌گروه خاصی بوده و زمان آن به‌قبل از دوره دکترخاوندی هست؛طی این حدود چهار سال چرا از تعداد پروند‌ها کاسته نشده که افزوده هم شده؟!و اگر این گروه خاص خلاف قانون و مدار دستگاه هستتد،چرا راه‌حلی برای رفع مشکل طی این‌۴ سال اندیشیده نشده؟!
    • ناشناس RO ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
      3 0
      هیت عملییی بیسواد و مفت خور مشکل این کشور است
    • هیئت علمی US ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      13 0
      کدام موسسه ، دانشگاه و یا پژوهشگاه همکار هيئت علمی جذب میکنه که کارشناسی تا دکتری را در دانشگاه آزاد اسلامی گذرانده باشه؟ موضوع تکذیب این دانشگاه نیست، اما ساختار سازمانی داره که از درون خودش جذب را انجام میده، چرا جذب را مختص خروحی های وزارت علوم نکنیم که همه با شرایط بسیار خوب منتظر و قدمیان جذب؟
      • هیات علمی TR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
        10 0
        جالب اینکه چنین پدیده ای الان با 6 رای یعنی 8 درصد آرا باید درباره صلاحیت علمی همکاران در کمیسیون مهندسی تصمیم گیری کنه!! محصول مشترکی از دکتر نکومنش و خاوندی!!!
    • هيئت علمی US ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      9 0
      موسسه ای با حدود ۸۰ هيئت علمی که فقط چند نفر برای آن تصمیم می گیرن، متاسفانه یک دانش آموخته هندوستان که بعیده اصول اولیه مهندسی را گذرانده باشه، فقط توطئه، بدگویی، خراب کردن افراد و فراهم کردن زمینه های اخراج دیگران
    • محمد پازوکی زمانیان حصارکی کلاهی قدمیان رحیمی US ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      9 0
      سلام- چرا الحاق به علم و صنعت. موسسه ای که از دل دانشگاه صنعتی شریف خارج شده باید به علم و صنعت پیوند بخوره؟جای تاسف!
    • آیه ۱۱ سوره مبارکه رعد DE ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      2 0
      جناب آقای دکتر خاوندی بازهم مشاوره غلط گرفتند. راهروگردی و اتاق به اتاق دنبال رای جمع کردن روش مناسبی برای بدست آوردن دل دلشکستگان نیست! توصیه شد که اجماع آرا شود ولی نه با این شیوه !
    • آیه ۱۱ سوره مبارکه رعد DE ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      3 0
      فرصت بسیار محدودی برای جبران مافات است.ولی امکلن‌پذیر است.اول:حق‌الناس،حق‌الناس،حق‌الناس.دوم:آزموده را چندصدبار آزمودن خطاست.تیم مدیریتی ارنج شده شما تاکنون سیستم را به‌ناکجا آباد هدایت کرده‌اند.اوضاع نابسامان ستاد پژوهشگاه،وضعیت بغرنج مدیریت منابع مالی
    • آیه ۱۱ سوره مبارکه رعد DE ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      4 0
      فقدان دانش مدیریت منابع انسانی،آشفتگی گسترده در صدور احکام و ترفیع پرسنل،حلقه مفقوده تامین منابع مالی و بودجه،عدم درک مناسب ارتقاء برند دستگاه از طریق جذب پروژه‌های در شاءن دستگاه و محاسبه درست بالاسری‌های هر پروژه،عدم مدیریت سازمان‌های غیر رسمی در غفلت محرز حراست از سرفصل‌های معضلات دستگاه است.