۱۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۱۲

نماینده سابق پارلمان لبنان:

انتظار می رود طی ۴۸ ساعت آینده دولت لبنان تشکیل شود

انتظار می رود طی ۴۸ ساعت آینده دولت لبنان تشکیل شود

نماینده پارلمان لبنان، امروز دوشنبه ضمن ابراز خوشبینی در مورد تشکیل دولت این کشور گفت: انتظار می رود طی ۴۸ ساعت آینده این امر صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، سلیم عون نماینده پارلمان لبنان، امروز دوشنبه ضمن ابراز خوشبینی در مورد تشکیل دولت این کشور گفت: انتظار می‌رود طی ۴۸ ساعت آینده این امر صورت گیرد.

عون گزارش داد که لبنان در آستانه تشکیل دولت است. این دولت از ۲۴ وزیر از جمله هشت وزیر از حزب رئیس جمهور و ۱۶ وزیر از دیگر حزب‌های لبنان تشکیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور به تسهیل تمام امور اقدام کرده، تأکید کرد که بهانه‌ای برای عدم تشکیل دولت وجود ندارد.

عون ادامه داد که عدم تشکیل دولت در طی ساعات یادشده به معنای آن است که لبنان به یک مسیر دیگر وارد شده و هیچکس نه در داخل لبنان و نه در خارج از آن این را نمی‌خواهد.

نماینده لبنانی اعلام کرد: سخنان سمیر جعجع رئیس حزب نیروهای لبنان محتوای جدیدی نداشت و این حزب از مدت‌ها سلسله مواضع تنش زا در دولت دارد و جریان آزاد ملی لبنان به بی انصافی عادت کرده است.

عون با اشاره به تمرکز دوساله حزب نیروهای لبنان بر موضوع انتخابات و باابراز تاسف نسبت به منحصر کردن اتهامات به جریان آزاد ملی ابراز کرد که خطر این امر، تبرئه کل سیستم فساد است.

کد خبر 5298421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha