۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۰۹

استاندار آذربایجان غربی:

نسل آینده به درستی از ابعاد دفاع مقدس اطلاع یابد

نسل آینده به درستی از ابعاد دفاع مقدس اطلاع یابد

ارومیه - استاندار آذربایجان غربی گفت: نسل امروز و فردا باید به درستی از ابعاد این دفاع مقدس اطلاع یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شهریاری بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تاکید بر ضرورت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به عنوان رویدادی افتخار آفرین در تاریخ این سرزمین، اظهار کرد: دفاع مقدس همواره یک سند افتخار و عزت برای ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: هرگونه کوتاهی دستگاه‌های اجرایی در پاسداشت این رویداد بزرگ غیرقابل قبول است گفت: دفاع مقدس برای ملت ایران که توانسته بود از استکبار رهایی یابد و با کمترین امکانات در برابر قدرت‌های جهانی ایستادگی کند، همواره یک سند افتخار و عزت است.

شهریاری افزود: نسل امروز و فردا باید به درستی از ابعاد این دفاع مقدس اطلاع یابد و این امر به برنامه‌هایی اقناعی، باور پذیر و مؤثر نیاز دارد. تبیین دفاع مقدس با یکسری برنامه‌های صوری و صرفاً از سر رفع تکلیف به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه گرامیداشت این رویداد ارزشمند که به یاری خدا و به همت مردم ایران شکل گرفت یک ضرورت است و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران و اجرای برنامه‌های مؤثر با لحاظ قرار دادن شرایط کرونایی را مورد تاکید قرار داد.

سرهنگ وحیدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای اسلامی نیز در این جلسه با تشریح برنامه‌های عمومی و مشترک که از طریق کمیته‌ها و اعضای ستاد بزرگداشت هفته‌ی دفاع مقدس برگزار خواهد شد، تجلیل از ۴۰ هزار پیشکسوت نیروهای مسلح، جانباز، آزاده، رزمنده بسیجی و جهادگران دفاع مقدس، دیدار از خانواده‌های شهدا، تجلیل از سربازان، تجلیل از خانواده‌های شهدا و مدافعین سلامت، تجلیل از دانش آموزان و دانشجویان و طلاب نخبه، تبیین نقش وحدت ملی در طول هفته از طرق مختلف، تجلیل از عشایر مرز دار و جهادگران و پرسنل نیروهای مسلح و پیشمرگان مسلمان کُرد و چندین برنامه‌ی دیگر را از برنامه‌های شاخص در این هفته نام برد.

کد خبر 5300897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha