۱۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۲۹

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس:

جابجایی بیمارستان ۲۲ بهمن قزوین نیازمند ۱۰۰ میلیارد اعتبار است

جابجایی بیمارستان ۲۲ بهمن قزوین نیازمند ۱۰۰ میلیارد اعتبار است

قزوین- نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: مدتهاست حکم تخلیه بیمارستان ۲۲ بهمن صادر شده اما جابجایی آن نیازمند ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه محمدبیگی در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین که در سالن شهید امامی و با حضور وزیر بهداشت و درمان برگزار شد اظهار کرد: قزوین اولین استانی بود که از ظرفیت گروه‌های جهادی و همچنین بسیج برای مقابله با کرونا استفاده کرد.

وی افزود: استان قزوین یک استان لجستیک عبوری است و علاوه بر سهمیه خود باید از یک سهمیه ملی استفاده کند تا بتواند خدمات مناسبی را به مردم استان و استان‌های اطراف ارائه کند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک ادامه داد: بیمارستان ۲۲ بهمن قزوین در وضعیت بسیار نامطلوبی است و دستور تخلیه آن مدتها پیش صادر شده اما جابجایی این بیمارستان نیازمند ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

وی با بیان اینکه ۱۱ اقلیم از ۱۳ اقلیم داروهای گیاهی در قزوین وجود دارد تأکید کرد: قزوین ظرفیت بسیار خوبی برای محققین علوم گیاهان دارویی دارد وی می‌توان از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

محمدبیگی تاکید کرد: متأسفانه علیرغم وجود چندین شرکت داروسازی در استان قزوین، دانشکده داروسازی نداریم و نیاز است تا مجوز این دانشکده صادر شود.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به شرایط استان ظرفیت طب سنتی در استان وجود دارد و نیاز است تا با حمایت‌های وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

کد خبر 5301136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha