۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۳۱

پنجمین دوره توانمندسازی روسای مراکز علمی کاربردی برگزار می شود

پنجمین دوره توانمندسازی روسای مراکز علمی کاربردی برگزار می شود

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی‌کاربردی از برگزاری پنجمین دوره توانمندسازی روسای مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، محسن محمدزاده با اعلام این خبر افزود: چهارمین دوره برای رؤسای مراکز آموزشی در سراسر کشور با عنوان «آشنایی با مفاهیم برنامه‌ریزی استراتژیک و تدوین برنامه‌های راهبردی» به‌صورت مجازی برگزار شد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی‌کاربردی ادامه داد: این دوره با توجه به تهیه و تدوین دومین برنامه راهبردی دانشگاه جامع علمی کاربردی و ضرورت آشنایی شرکت‌کنندگان در تهیه و تدوین برنامه‌های راهبردی در مراکز آموزشی همسو با برنامه راهبردی این دانشگاه به اجرا درآمد.

وی تاکید کرد: به‌منظور بهره‌مندی هر چه بیشتر مخاطبین، دوره پنجم نیز با تشریح فرآیندهای تدوین برنامه راهبردی دانشگاه روز سه‌شنبه ۲۳ شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

محمدزاده خاطرنشان کرد: ضروری است رؤسای مراکز آموزشی جهت تکمیل فرم نظرسنجی دوره و همچنین ارزیابی مدرسان ذیربط به نشانی لینک اعلام‌شده در جلسه مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم‌های دوره به‌صورت آنلاین تا روز دوشنبه ۲۲ شهریورماه سال جاری اقدام کنند.

کد خبر 5301817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha