۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۴۹

استاندار بوشهر:

لغو تعطیلی پنجشنبه‌ها در استان بوشهر طبق قانون انجام شده است

لغو تعطیلی پنجشنبه‌ها در استان بوشهر طبق قانون انجام شده است

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: لغو تعطیلی پنجشنبه‌ها در استان بوشهر طبق قانون انجام شده است و باید هر هفته شش روز کاری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد لغو تعطیلی پنجشنبه‌ها اظهار داشت: بر اساس قانون در همه استان‌ها به جز تهران در هر هفته شش روز کاری و ۴۴ ساعت وجود دارد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس و بر اساس نص صریح قانون، لغو تعطیلی اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در روزهای پنجشنبه ابلاغ شده است و پنجشنبه‌ها روز کاری خواهد بود.

استاندار بوشهر ادامه داد: طی سال‌های قبل هم چنین قانونی وجود داشت و به اصرار استان بوشهر و همکاری دستگاه‌های اجرایی، روزهای پنجشنبه در استان بوشهر تعطیل اعلام شده بود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از مصوبه دولت جدید، برخی از دستگاه‌های نظارتی مکاتباتی را در این زمینه داشتند و ما هم به این قانون عمل کردیم. تاکید شد که تعداد روزهای کاری هفته شش روز است و باید روزهای پنجشنبه نیز ادارات خدمات‌دهی لازم را داشته باشند.

بر اساس مصوبه اخیر هیئت دولت مبنی بر لغو تعطیلی پنجشنبه‌ها، اداره‌های این استان در روزهای پنجشنبه هم مشابه روزهای دیگر هفته فعال خواهند بود.

کد خبر 5302623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      1 0
      میگه لغو قانون تعطیلیه پنجشنبه ها طبق قانون انجام شده آخه چه قانونی چه پشمی چه کشکی قانونی که از لحاظ مالی وهم از روانی بضرر مردم ودولت است باید تصویب کنند و اجرا کنند قانون را باهم آتیش زد و ای کاش دیگر قوانین که بنفع مردم ستم دیده استان است به همین سرعت اجرا میشد
    • ناشناس IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
      0 0
      خدا از سر مسئولین بی انصاف که دم رفتن یهو یادشون میاد قانون چیه و ازش برا محدود کردن و ظلم به مردم استفاده میکنن نگذره این ظلمش هرگز یاد مردم استان بوشهر نمیره